Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - TacoCat :D


TacoCat :D

Recommended Posts

  • In-game navn
    TacoCat
  • SteamID
    STEAM_0:0:173595393
  • Fornavn
    -
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har en del erfaring inden for administrative jobs i gamingcommunitys. Minecraft: Jeg har været Staff på flere forskellige servere, heriblandt: DiamantKlubben, GearPVP og så har jeg også ejet min egen server "ZoxyPVP". Jeg er ikke staff på nogle af serverne lige pt, da jeg ikke spiller Minecraft mere. CSS: Jeg har været HeadAdmin på en MG server vednavn SweetGamers, den var rimelig stor og havde meget aktive spillere. Det er også dels derfra jeg har lært hvordan man håndtere situationer, hvor du bliver svinet til, råbt ad og totalt holdt for nar. Jeg har også været Admin på det der nok var Danmarks største CSS community TeamTurbo. http://prntscr.com/ev6v05 Derudover har jeg også været staff på nogle Ba jail server, men jeg husker ikke rigtig navnene på dem. CSGO: Jeg har været admin på Zytex MG server, jeg spillede dog ikke i særlig lang tid, eftersom at de fleste af de af de velkendte spillere derinde quittede serveren.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Som sagt har jeg en del erfaring med administrative jobs i diverse gamingcommunities. Jeg har ialt præcis 500 timer på Stavox serverne (I det jeg skriver denne ansøgning), så jeg kender reglerne. Jeg er nogenlunde aktiv på Stavox. Sidste ansøgning havde jeg 385 timer herinde, nu har jeg 500 timer herinde. Jeg er meget aktiv på forummet, og jeg tjekker det næsten hele tiden. Jeg har 788 timer i Garry's Mod, så jeg kender spillet nogenlunde.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har ikke rigtig prøvet at være staff på nogen Garry's Mod server, men jeg kender da commands som Jail,ban,kick,gag,mute osv. (Altså sådan nogle css/csgo basic commands) Jeg har dog set et par videoer på youtube, om ULX i Garry's Mod DarkRP. Og jeg har også planer om at se flere.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg formulere mig bedst mundligt, men jeg kan også formulere mig fint nok skriftligt. Jeg RP'er kun med min mic, da jeg ikke syntes det er lige så sjovt at RP'e skriftligt, som mundligt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på alle dage bortset fra hver Onsdag og hver fjerde Weekend. Jeg går på specialskole, så jeg har ikke nogle specifikke tider jeg får fri på. Dog er det mest normalt at jeg får fri cirka klokken 14, så jeg er hjemme og klar til at spille cirka klokken 14:30.
  • Anden relevant information
    Jeg har nogle diagnoser, men jeg får piller for det, så jeg er nogenlunde normal. :tongue:  Hvis i har nogle spørgsmål, er i velkomne til at spørge i kommentarene! :D Hilsen TacoCat
Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, UltimateGamer said:

+Rep 

*Mega Flink

*Meget Aktiv

*Kan reglerne

*Er Venlig

 

Held og lykke 

 

Kh Mikkel/Ulti

 

Tak Ulti :D

 

2 minutes ago, Bims said:

+REP

Flink

Moden

Rigtig imødekommende

Nice

 

Held og lykke

-Bims  xD 

 

 

Tak Bims :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.