Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - ✪ Mikkelzj


Mikkelzj

Recommended Posts

  • In-game navn
    Mikkelzj
  • SteamID
    STEAM_0:0:192705035
  • Fornavn
    Mikkel Jørgensen
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
  • Minecraft: Jeg har været admin på en del minecraft servere for 1-2 år siden, så har jeg også haft min egen Minecraft PVP server som jeg knap nok havde i et år til jeg valgte og sig stop og lukke den.
  • Garry's Mod: Jeg var engang staff på en lille Gmod DarkRP server som desværre lukkede ned og derfra har jeg savnet at være Staff og hjælpe folk hvor der er brug for det i deres RP.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
  • Jeg syntes jeg skal være en del af staff teamet fordi at:
  • Jeg kan reglerne
  • Jeg er fair overfor alle spillere da jeg syntes alle skal behandles lige
  • Jeg kan godt lide at hjælpe folk som behøver det
  • Jeg kan holde hovedet koldt i situationer hvor det er nødvændigt
  • Jeg savner også at skulle tage i cases og hjælpe folk hvor det er nødvændigt.
  • jeg har haft Staffjobbet før på en anden DarkRP server hvilket jeg tænker gør mig lidt mere kvalificeret i forhold til en masse andre som ikke har været det før og stået i de situationer hvor man skal kunne håndtere en masse anerledes ting.
  • Altid klar på en udfording
  • Kan holde til at blive tilsvinet, det rør mig ikke rigtigt da det bare er fordi folk ikke altid kan styre deres sprog
  • Kendskab til ULX
  • Jeg kender til et par få af dem fra den server jeg var staff på, Men ellers er jeg lærenem og klar på at lære det der skal til.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
  • Ja, jeg bruger altid min mic så meget jeg kan da jeg syntes det skaber bedst mulig RP og det virker mere Reallife når man skriver såsom hvis man skriver. Jeg er altid aktiv på TS og jeg kan dog godt benytte chat hvis der ikke er mulighed for brug af mic eller der er for meget støj såsom en støvsuger ;)
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
  • Mandag: 15:30 - 21:30
  • Tirsdag: 15:00 - 21:30
  • Onsdag: 15:30 - 21:30
  • Torsdag: 15:30 - 21:30
  • Fredag: 15:00 - Jeg går i seng
  • Lørdag: 10:30 - Jeg går i seng eller skal til noget
  • Søndag: Fra jeg står op - 21:30
  • Ændringer forkommer under ferier og syge dage.
  • Anden relevant information
    Glad og posetiv dreng som elsker at hjælpe folk hvor der er brug for det :)
Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, RobaY #Rødbede said:

-REP

 

- Lidt for ung vil jeg mene

- Har ikke rigtig set dig på serveren (Måske bare mig) 

 

MVH Robay

 

Spiller primært kun på rockford og næsten alle timer jeg har i Gmod er her fra stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, ✪ Mikkelzj said:

Spiller primært kun på rockford og næsten alle timer jeg har i Gmod er her fra stavox

Ja okay, det er nok derfor jeg ikke har set dig :) Men ja, mener stadig du er for ung til at kunne administrer sådan et job

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.