Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vagter & Weed


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

Denne her off-topic handeler om vagter og weed. 

Når jeg sidder her og læser reglerne kom jeg til at falde over en regel inde under landmand. 

Du må kun base sammen med andre landmænd, og vagter. (Dine vagter må selvfølgeligt ikke have weed, når de arbejder for dig.) 

I regelen står der de ikke må have weed når de arbejder (for dig). Vil de sige at de gerne må have weed hvis de er vagt for en tyv, eller de ikke er ansat, for inde under vagt står der man ikke må begå kriminelle handelinger.

så mit endelige spørgsmål/topic er: Må jeg dyrke weed som vagt, hvis jeg ikke er ansat. 

 

I må meget gerne smide jeres mening som en kommentar, og så håber jeg der er en admin der kan svare på mit spørgsmål Ps. Landmand regel nummer 2. er ikke skrevet helt korrekt efter som der står: Du må kun base sammen : Den sætning giver DSV. ikke så meget mening, men i bestemmer selfølgelig selv om i vil rette den :)

 

Kærelig hilsen Sofie Pedersen RK 

Link til kommentar
  • 3 weeks later...
7 hours ago, Ålbaek said:

"Det er et krav at du opsøger gunshop og/eller lign."

 

Derfor er det jo næsten ejeren der bestemmer. Fx hvis ejeren laver det, KAN man vælge også at gøre det, men hvis han ikke gør, så bestemmer han jo hvordan og hvorledes...

remelig enig :) 

On ‎29‎-‎04‎-‎2017 at 11:55, Guzern said:

Bump, kunne ogs godt bruge et svar på det.

haha ja :) 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.