Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Lalle


Pip

Recommended Posts

Dit ingame navn: Benjamin Jacobsen
Staff ingame navn: Lalle
Dit SteamID:  STEAM_0:1:128156819.
Staff SteamID: STEAM_0:1:4544950
Forklar situationen: Min og min kører rundt nede ved søhusene hvor en Politibetjent løfter rundt på sin bil så kalder jeg på admin. Så spørg han om video beviser
jeg siger jeg har video beviser. Så siger jeg uploader lige det hvor han siger behøves ikke det kunne være at den sad fast. Men han hoppede ingen gang ind i hans bil og se om den var stuck.
Han løftede den  bare.  Han havde ingen gang set video beviser
Bevis:   
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Willy said:

Hm, det virker som en minimal klage, og det lyder som om @Lalle har lært lektien.

 

Jeg tænker ikke der er nogen grund til at fortsætte den.

Men altså hvis en anden staff havde set vist jeg løftede rundt på min bil ville jeg få "Jail"

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MagnusDK skrev:

Men altså hvis en anden staff havde set vist jeg løftede rundt på min bil ville jeg få "Jail"

Det ville du nok ikke, da vi har ændret en masse forholdsregler og protokoller, som gør, at vi (i hvert fald mange staffs) løfter pegefingeren fremfor at give dig jail som du alligevel ikke lærer noget af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.