Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Marcus


Jimmi

Recommended Posts

Mit ingame navn: JimmiGaming 

Staff ingame navn Marcus

Mit steamID: STEAM_0:0:170202464

Staff steamID: STEAM_0:0:52479969

Forklar situationen: Det hele startede med at jeg jagtede en som Politibetjent og jeg køre over græs-arealet og rammer en der hedder _AWPMESTER_ og Magne1510 så bliver der kaldt admin på MrGreen så tp'er Marcus til MrGreen og jeg siger så at han er AFK men Marcus spørger så mig om jeg har kørt over græs-arealet og det siger jeg at jeg har og så får jeg Car-Ban i 15min og jeg kalder derefter admin med bedskeden "@Marcus" og Macus kommer og jeg spørger om hvilken regel jeg havde brudt Marcus siger " Du har brudt regel 1,2 og næste gang at du kalder admin får du permban" og så tp'ere han væk. Jeg ser ingen grund til at jeg skal trues med permban når jeg spørger ind til hvilken regel jeg har brudt.

Bevis: 

425fbf4a4228ae5399c1f5d5c36b4182.png
Link til kommentar
Del på andre sites

Du som betjent kørte over græsarealet og ramte 2 andre betjente med undskyldningen "Jeg havde blink på". Det er meget muligt du havde blink på men det betyder ikke du må køre ind i folk.

Det er jo ikke lavet en vej for sjov.

 

Du kalder admin igen hvor du klagede over det carban du fik hvor jeg sagde kort til dig "Det kan ikke være så svært at forstå, du kan ikke køre ind i folk fordi du har blink på" (eller noget i den stil)

Det der permban var fordi du irriteret mig ved at spilde min tid på en så ligegyldig case som denne. Det var også fordi jeg henviste dig til regel 1.2

 

Kør dog ordenligt, du er betjent!

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Marcuss said:

Du som betjent kørte over græsarealet og ramte 2 andre betjente med undskyldningen "Jeg havde blink på". Det er meget muligt du havde blink på men det betyder ikke du må køre ind i folk.

Det er jo ikke lavet en vej for sjov.

 

Du kalder admin igen hvor du klagede over det carban du fik hvor jeg sagde kort til dig "Det kan ikke være så svært at forstå, du kan ikke køre ind i folk fordi du har blink på" (eller noget i den stil)

Det der permban var fordi du irriteret mig ved at spilde min tid på en så ligegyldig case som denne. Det var også fordi jeg henviste dig til regel 1.2

 

Kør dog ordenligt, du er betjent!

Så staff må true med permban er det sådan jeg skal forstå det?

Og nej jeg klagede ikke over mit carban jeg ville bare vide hvilken regel jeg havde brudt og regel 1.2 siger "1.2: Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært." det er jo også svært at vide at man ikke må køre over græset når en del staff gør det og vi som spiller skal jo på en måde se op til dem der er staff plus der står ingen regel om man ikke må køre over græset 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror du misforstod min besked. Du må godt køre over græsset som alle jobs, også som betjent. (Hvis du har blink på) MEN du må ikke køre over græsset hvis der er mennesker på græsset. Det giver jo lidt sig selv.

 

Grunden til jeg blandt andet også troede med perm var fordi du hele tiden kalder admin! Ud af alle de spillere der spiller på vores server hver eneste dag er du den der ligger nummer 4 med at kalde admin! Det er alt for mange gange, og de fleste gange er bare spild af vores tid!

 

014dd4aa07113ac544ede108b3678aad.png 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, JimmiGaming2908 said:

Så du siger at jeg skal stoppe med at kalde admin og de fleste gange jeg kalder admin er når jeg sidder stuck og når der er props som flyver som der er ingen grund til de er der 

 

Nej jeg siger ikke du skal stoppe med at kalde Admin jeg siger at du skal til at tage dig sammen og lade være med at kalde admin hele tiden da de fleste af de cases er total ligegyldige.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Marcuss said:

Nej jeg siger ikke du skal stoppe med at kalde Admin jeg siger at du skal til at tage dig sammen og lade være med at kalde admin hele tiden da de fleste af de cases er total ligegyldige.

Ok.

 

Bare luk den

 

-Jimmi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.