Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban tak. :)) - Kaninoz


Kaninoz

Recommended Posts

Hej Stavox.

 

Joe, jeg spillede på Stavox her Fredag den 29. Hvor jeg blev perm banned, og synes ikke det er en god nok grund til permban, ville sige at 2-3 dage er fint, men ikke perm til det her. :))

 

Det startede med at jeg døde på et sted tæt på spawn, hvor min bil var der henne, så ville jeg ikke gå derhen, for så ville jeg bryde nlr, så jeg trækkede bare min bil 2-3 meter frem for at få den, så kom Sh0vel forbi, og gav mig carban, Han sagde intet med det, han gav mig det bare, ingen advarsel eller noget, det synes jeg ikke er fair.. Så jeg blev lidt tiltet, og skrev tilbage hvorfor jeg fik carban osv.. Han skrev at jeg trækkede min bil, men han gav mig ingen advarsel, han gav mig bare carban direkte i 30 min, så jeg blev sur, og skrev til ham "Loarte admin." Så kom han hen til mig, og gav mig jail 100 sek, så da jeg kom ud igen, skrev jeg loarte admin, og skulle lige til at leave der, men så kom han hen til mig og tog fat i mig, og gav mig så perm ban, Synes virkelig ikke det er fair, og vil virkelig ikke have perm ban, for alt det arbejde med penge osv jeg har haft inde på Stavox, så håber i vil gøre noget ved det, kan godt leve med en uges ban, men vil virkelig ikke perm, og håber at i kan mærke jeg har en dårlig dag. :))

 

-Kaninoz

Sorry, jeg har først set det format nu, men ja her.

 

Ingame navn: Kaninoz -M-

STEAMID:  STEAM_0:1:100723445

Ban Reason: Sagt "Loarte admin" tror jeg nok.

Hvem har banned dig?: Sh0vel :))

Hvorfor skal du unbannes?: Læs det jeg har skrevet oppe. :))

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Kaninoz said:

Mange tak, men synes ikke det er iorden det som Sh0vel, han kunne godt give mig en advarsel først.. :))

Efter min mening, så er han ikke en god admin, for han overdriver for meget med hans ban. :))

 

-Kaninoz

Jeg kan beskytte mig selv og sige at jeg ikke tolerere når du skriver "Lorte Admins" og "Er der en ordenlig admin?" jeg var den eneste staff der ikke var afk og prøvede at tage alle de cases jeg kunne. Derfor fik du perm, men så efter du sat den her unban request satte jeg den ned til 7 dage. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.