Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning Toby:D


Toby

Recommended Posts

Ingame navn: Toby

SteamID: STEAM_0:0:140909949

IRL Navn: Tobias L.	 

Alder: 13 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Jeg har været med i et community som havde en Gmod server og et par andre spil servere

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til at jeg godt kunne tænke mig at være mod, er fordi jeg syntes det er en rigtig fed server, og jeg kan se at i søger staff. Jeg er en glad dreng og tager tingene med et smil, jeg er næsten aldrig sur. Jeg bryder (næsten) ikke reglerne :). Jeg ville aldrig tage en beslutning uden af høre begge sider af en sag. Jeg kan holde hovedet koldt, også når begge parter er irriteret. Jeg forlader ikke en adminsag før den er løst. Jeg vil gøre det så fair så muligt for begge parter. Jeg er tit på serveren. Jeg kan generelt godt lide at spille på serveren. Jeg kan reglerne på serveren.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har meget erfaring med Server og ulx commands, det eneste jeg ikke kender så godt er de commands i selv har lavet (custom commands), men ellers kan jeg jo bare gå ind i !menu. Eller spørge nogle af de andre staff medlemmer.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg kan skrive og snakke flyende dansk. Jeg bruger min mic hver gang jeg er online:D

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg kan være på følgende tidspunkter.
I uge dagene kan jeg være online fra 15.10-21.00
Og i weekenderne er det forskelligt men for det meste vis jeg ikke skal noget er det fra når jeg står op til jeg går i seng:) ca 9.00-(01.00-05.00)

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er cool og flink fyr tager tingene med et smil:)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.