Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban [EnjoyDK]


Recommended Posts

Navn: Nicklas

SteamID:  STEAM_0:0:33117878

Hvorfor skal du unbannes: 

Hejsa Stavox Crew/staffs. Som sagt er mit navn nicklas men nok om mig selv allerede jeg blev bannet for omrking 1 års tid siden inde på Stavox DarkRP servern. Da jeg ikke husker episoden så godt har jeg været inde og finde mit gamle post: http://steamrep.com/profiles/76561198026501484 . Her flaber jeg bland andet om at det kun er denne gut simoN der laver fejl. som sagt var jeg nok lidt selv skyld i at blive bannet eftersom jeg ikke opførte mig ordenligt og tog selveste sagen i egen hånd og sked på Adminen. Jeg mener selv nu jeg er blevet meget mere moden og er til at snakke med om tingene. Men hvorfor jeg selv mener jeg gerne skulle blive unbannet. Ja som sagt jeg har forandret mig meget og jeg har faktisk tænk mig at spille RP igen nu har jeg næsten 2.000 timer ingame i DarkRP så jeg har forstand på reglerne selve RP også selvfølgelig nok læse jeres regler igennem igen hvis nu der er kommet nogle nye. men ja ellers kan i jo altid kontakte mig over steam eller TS jeg ville mere end andet gerne snakke omkring det da jeg er bedre til at snakke om tingne end jeg er til at skrive. Men ja om og om ville jeg ikke be om andet end endnu en chance inde på Stavox da jeg gerne ville spille RP igen med nogle af mine sere inde fra min Stream. Ellers så håber jeg i tænker jer godt om og så ville jeg se frem til at spille inde på servern igen da jeg savner RP utrolig meget da det var en af de ting jeg spillede meget da jeg vare mindre. 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.