Hop til indhold
Stavox

[Solved] Supreme eller Teta satte mig i bur. Ingen vil tilstå.


Michael

Recommended Posts

Dit ingame navn: MichaelB

Staff ingame navn: Supremê & Teta
Dit SteamID:
STEAM_0:1:54285632

Staff SteamID: STEAM_0:0:21739064 & STEAM_0:1:26921587

Forklar situationen:

Hej her i Mandags da jeg loggede ind efter skole. jeg sad og så lidt youtube imens mit Gmod var på vej ind på Rockford. Så da jeg kom ind sad jeg inde i det bur, hvor man bliver placeret hvis man ikke overholder server reglerne. jeg så Teta som havde bringende mig 2 gang, men han sagde at han bare ville snakke, men at det var Sup der havde gjort det. så spurgte jeg Supremê om han havde og at skulle lukke mig ud, men han mente at det var Teta. Men Teta ville ikke lukke mig ud af stedet, fordi det måtte han ikke fordi det var Supremê der havde sat mig der ind.

Grunden til at jeg først har ventet til at lægge denne staff klage ud idag, er fordi i mandags fuckede min computer op begrund af nogen virus og opdateringer. og strømen gik hurtigt. men lige før det havde jeg skrevet til dem begge at hvis ingen af dem ville tilstå ville jeg altså selv gøre noget ved det. efter det kom alle mine problemer så meget strøm, opdateringer og virus. men hørte fra peter/Goldenown at Teta rigtig gerne ville snakke med mig fordi han havde følt sig truet af den besked jeg skrev. Og gerne ville give mig en staf. så i går ville Teta overhoved ikke snakke med mig, så snakkede med Supremê om det han sagde så at det stadig var Teta der havde gjort det. og Supremê kender mig så godt at hvis han blev ved med det her ville jeg begynde at blive ret sur på dem begge. så han fortalte at Teta bare lavde en harmløs spøg på mig. men det fik jeg først af vide tirsdag. så i dag har jeg hurtigt fået snakkede med Teta om hvad der skete og han bliver ved at sige det er Supremê der gjorde det. Så nu har jeg fået nok og bare gerne vil have en forklaring..........

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg føler jeg har snakket med dig om det jeg havde at sige inden denne staffklage, så jeg har ikke rigtig noget at tilføje her.

Jeg mener personligt, det er dybt useriøst at du foretager en staffklage på denne baggrund, men understreger at det ikke undertegnet der skal vurdere dette.

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Mig og Supreme har snakket om det og vi er blevet gode venner igen....., og så har jeg lovet Supreme at tænke mig en ekstra gang næste gang jeg laver en staff klage. og prøver også lige at se tingene fra hans side.... eller tror jeg bare at sagen skal lukkes.  og tak Teta for hjælpen og undskuld Supreme........

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.