Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Nicklas Reccer - Nedsat straf


Nicklas Reccer

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:8157664

Hvorfor skal du unbannes: Hej, Jeg blev banned fordig jeg skriver grimt i OOC Chatten. Men det jeg undre mig over er at jeg fik ban for RDM, For det havede jeg ikke dem jeg skød prøvet at sige til politiet jeg havede ulovlige Våben, De blev ved med at tag billeder og gå over til politiet og sige ´´Ham der over han har et våben det er ulovligt´´ Så løber de væk jeg skyder dem og skyder betjenten fordig han prøvet at taze mig jeg trude at jeg havet skudt de 2 personer der sage du har ulovligt våben men den 1. overlevede og løb ind i spawn så skød jeg efter ham og så tager, Willy eller Glen andersen fat i mig og siger det var RDM det siger jeg nej til så sætter, WIlly eller Glen andersen mig ned og i det jeg bliver sat ned bliver jeg tazed igen og bliver arrestet. Det jeg prøver at sige er at jeg ikke RDMed og derfor vil jeg gerne have nedsat straf fear nok jeg bandede i OOC Chatten det gjorde jeg ja men RDM gjorde jeg skam ikke. :) Så håber min straf kan blive lidt mindre synes bare ikke det er fear at blive banned for noget man ikke har gjordt

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:8157664 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Når du har lært at beherske dig, så kommer du bare på igen. (RDM og Toxic i OOC)

Navn: Nicklas Nielsen

AdminID: STEAM_0:0:16149334 - Willy [senioradmin] - Profil

Unban: 01-04-17 22:03

Banned: 28-03-17 22:03

Link til kommentar
Del på andre sites

Du blev banned fordi du skød en i spawn du lige havde dræbt. Han kalder så RDM, fordi han ikke aktivt fortsatte tidligere RP-situation. Glen tager fat i dig, og spørger, hvorfor du går og skyder som du gør.

 

Idét han giver slip på dig, bliver du tazed af Lars - og derefter arresteret. 

 

Det kan diskuteres om det var retfærdigt, at Lars tazer dig på det tidspunkt, men du havde forinden gået og flashet våbnet op i hovedet på politiet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja men han blev ved med at tag billeder så sage jeg stop og så blev han ved og så skød jeg ham.

Just now, Nicklas Reccer said:

Ja men han blev ved med at tag billeder så sage jeg stop og så blev han ved og så skød jeg ham.

 

Just now, Nicklas Reccer said:

Ja men han blev ved med at tag billeder så sage jeg stop og så blev han ved og så skød jeg ham.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Nicklas Reccer skrev:

Ja men han blev ved med at tag billeder så sage jeg stop og så blev han ved og så skød jeg ham.

 

 

 

Men det ændrer ikke på, at du skød ham én gang til, oppe i spawn.

 

Jeg kan gå med til en reducering til fredag, da RDM'et ikke i sig selv er noget jeg anser som en grov overtrædelse. Men lad vær med at skrive sådan nogle ting i OOC når tingene ikke går din vej. Jeg taler også om de andre gange du udtrykkede din negative holdning for noget der egentligt ikke var nødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.