Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban / Nedsat ban


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:89169023

Hvorfor skal du unbannes: Der er ingen tvivl over at jeg gjorde noget dumt, men jeg savner allerede stavox.

At bruge sin physic gun på sin bil, er ikke tilladt, men jeg gjorde det. Der var ikke nogen spillere i området og min ven og jeg snakkede sammen og havde det virkelig sjovt og endte med at komme til at have det lidt for sjovt. Det endte ud med at vi kom til at væde, om hvor højt en bil kom til at flyve, vis man slog den ned i jorden. Det skal lige siges, at måde vi gjorde det på var bare at tage fat i den, og presse den hurtigt ned i jorden. Den jeg havde blev omkring kastet 1M til siden og 50cm op i luften. Der var tilfældigvis en admin der så det og jeg indrømmede min fejl og bedte bare og 900Sec jail eller noget. Det endte ud med at denne her admin ikke rigtig kunne finde ud af hvordan man jailede folk, eller hvordan man havde en case med folk. Han kaldte på en ny admin ´(ved ikke hvorfor) Det hele virkede rimelig uprofessionelt, og ham den nye admin der kom havde et eller andet i mod mig (tror jeg, han var nærmest også den eneste admin,jeg talte med hele dagen, jeg havde i hvert fald haft nogle problemer med ham i forvejen.) Jeg har fået 3 dages ban hvilked jeg tager som en kæmpe overdrivelse. da jeg vidste at ham den nye admin der kom, ville give mig ban tude jeg det var max 1-2 dage MAX!, og syntes det er lige loveligt meget.

Håber i lige kigger på den, og tager det hele til overvejelse :)
 

______________________________

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:89169023 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Bryder regler for at blive jailet, sviner admins til. Tag en pause

Navn: Sofie Pedersen RK

AdminID: STEAM_0:0:37262415 - Glen Andersen [admin] - Profil

Unban: 29-03-17 17:22

Banned: 26-03-17 17:22

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Det hele startede med at du kaldte på min fordi du var arresteret i et PD Raid. Hvor at en politimand kommer hen bagfra og arrestere dig. Undersøgte så om nogle havde brudt NLR, og fandt ud af en af betjentene havde brudt NLR og jailede ham i de 300 sek som han skulle.

Da det var gjort, så begyndte du at brokke dig over at du ikke vidste han var tilbage pga ham der brød NLR. Du begyndte at sige "JEG KRÆVER ALLE MINE TING TILBAGE!!!!" "JEG VIDSTE IKKE HAN VAR TILBAGE!"

Valgte så stille og roligt at forklare dig, at jeg ikke kan gøre for du ikke vidste han var tilbage, og at jeg intet kunne gøre ved det. Det ville du ikke acceptere, og begynder at skabe dig fuldkommen på mig, over at du ikke er enig i min bedømmelse.


Senere ser jeg dig gå amok med din bil sammen med en ven, og vælger så derfor at assistere den mod der så det først, hvor du kommer med grunden "Fordi jeg gerne vil jailes"

Så jeg synes du er sluppet billigt med 3 dages ban.

Vil råde dig til her den sidste dag du er bannet, til at genoverveje din måde at være på, når du spiller på vores servere.


Forsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.