Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


pablo

Recommended Posts

Hej jeg ville høre om jeg kunne få unban da det er virkelig lang tid siden jeg fik ban for RDM men det begrund af det bare var mig og nogen venner som var på servern (VI VAR DE ENESTE PÅ SERVERN) om natten for virkelig lang tid siden og så skød vi hinnanden og så fik jeg perm ban for det. Men det er virkelig lang tid siden ville høre om jeg kunne få unban

 

STEAM ID :   STEAM_0:0:56668268

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke kommentere på opdateringen af dit ban vedrørende cheat & exploit attempt. 

Men nu at du siger, at det skete sent om natten tager du fejl, da det skete ved 17-tiden og ved 17-tiden er I ikke de eneste på serveren. Så hvis du nu forsøgte at skrive en unban-request uden at lyve, ville det bare være super. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du blev unbanned fra permanent for noget lignende, hvorefter der går lidt over to uger, hvor du så bliver banned af mig. 

At du åbenbart skulle have forsøgt at bruge exploit, cheat gør dig bare endnu mere utiltalende at lukke ind - selvfølgelig kombineret med at du åbenbart ikke kan finde ud af at anerkende dine fejl, og istedet vælger at lyve.

 

Prøv at forklar mig, hvorfor jeg nogensinde skulle drømme om at lukke dig ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gruden til at du skulle lukke mig ind igen var fordi den gang var det nogen venner der gejlede mig op og dem spiller jeg ikke med mere og har ændrede mig og vis det sker igen så kan vi godt sige at jeg ikke får unban får det kommer ikke til at ske igen. Vil du ikke nok unban mig ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.