Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MOD ansøgning


Munkie

Recommended Posts

Ingame navn: MGamerDK/Mathias Scaletta

 

 

 

SteamID: STEAM_0:1:89027206

 

 

 

IRL Navn: Mathias Munk Jensen

 

 

 

Alder: 13 år

 

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: fordi jeg spiller meget på serveren så det meste af min fritid ender her på stavox + jeg syntes selv tit jeg vinder mine cases. Jeg råber ikke folk op i ansigtet og jeg er god til at høre begge sider af historien. jeg har også erfaring fra en anden server.

 

 

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja det har jeg, men kun de mest basale J

 

 

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: jeps det skulle jeg mene

 

 

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg er tit på serveren og når der freksempel om morgenen i weekenderne ikke er nogle mods inde kan jeg være der til at hjælpe. (der er ikke mange der RPer Lørdag og søndag morgen når der ikke er admin/mod inde)

 

 

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:jeg var prøve admin i 2 måneder indtil serveren lukkede ned men jeg fik ros af owner og jeg er admin på en anden dansk server lige nu, men den er ved at lukke ned.

 

 

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: prøve admin i 2 måneder hvor jeg fik ros af owner og Admin i ca 5 uger på en lille dansk server der er ved at blive opbygget (det tager nok et par uger i nu)

 

 

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: jeg går til badminton tirsdag og torsdag mellem 16-17. jeg går i skole til 14:45 hver dag undtagen torsdag hvor det er til 15:30. så det var lidt info om hvornår jeg kan være på og hjælpe.  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.