Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban for at ''lyve'' for staff!


Benjamin Witz

Recommended Posts

Sååå! Jeg sad og streamede og vi havde nogle naboer som så streamen (Kriskingogaming og mikkelbp12 twitch navn), de raidet faktisk også når vi var væk fra basen, nå, det er ikke det, det skal handle om! 10-20 min senere begyndte ham her Mikkel her og blive ved med at køre ind i mig, jeg spørg hvad hans problem er og svarer mig ikke, så når jeg kører ind i byen bliver han ved med det, så var der en borger der så og callede straks admin, adminen kom, og ham borgeren sagde : Ham her mikkel bliver ved med at køre ind i Benji. Så siger Mikkel: Jeg vil lige tilføje at han havde leavet gamet for at spillerne der raided os ikke kunne få printerne, så spørger adminen : Er det sandt? Jeg svarer dumt: Nej mit spil ''crashede'' og der siger ham mikkel her at han har det på video via min stream, jeg siger så inden han har bannet mig : ej jeg løg, jeg leavet, så trækker han mig et sted hvor der ikke er nogle, og banner mig med grunden : Lyver for staff.

 

Meningen er at det er et failban og ham her mikkel er ude efter mig og streamsniper mig.

 

Fortsæt god dag fra : Benji TDA, Tak! :D https://gyazo.com/be8c1c9c4965bab145f99ca6fe9f9193

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.