Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request -Codeine


Codeine

Recommended Posts

______________________________

SteamID: 
STEAM_0:1:64144548


Hvorfor skal du unbannes: 
Jeg vil gerne unbannes fordi jeg gerne vil denne server fuldt ud. Jeg laver stortset ikke andet i hverdagene! Jeg blev bannet for at lyve, løgnen jeg havde fyret af, var jeg slet ikke engang selv klar over. Det var ikke min hensigt på noget tidspunkt at lyve overfor en admin. Jeg var kommet til at sige jeg muggede 5 k hvor jeg faktisk var kommet til at sige 10 k i selve handlingen. Jeg gav også udtryk til admin at jeg ikke helt vidste det, hvad jeg sagde. Håber i ville give mig en chance, det ville gøre mig så glad. Man lære af sine fejl. Det ville aldrig ske igen! :))

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:64144548 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Lyver overfor staff omkring mug - Fik flere muligheder for at indrømme, men benægtede fortsat

Navn: Codeine

AdminID: STEAM_0:0:63561031 - Mads Madsen [headadmin] - Profil

Unban: 31-03-17 15:07

Banned: 26-03-17 15:07

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu tager jeg mig tid til at svare.

 

Du er blev banned med grunden lyver for staff, da du åbenlyst gjorde det overfor mig. Jeg spurgte dig flere gange under casen, om det nu engang var en løgn, men du sikker på at du havde sagt det andet.

 

Og ud fra hvad du endelig sagde i casen, løg du faktisk omkring 2 ting, som var sket måske 20 sekunder inden jeg kom. Ud fra min synsvinkel lyder det meget underligt hvis du ikke kan huske det.

 

Vil holde fast i mit ban som det er lige nu, udover hvis der skulle komme nye beviser i sagen

Link til kommentar
Del på andre sites

Det eneste jeg "Løg" omkring var at jeg var kommet til at sige 10 k i handlingen. Jeg troede jeg sagde 5 k, jeg sagde også jeg er ikke helt sikker på det. Håber seri jeg får en chance. Jeg kan ikke vente 5 dage. Bare nu er jeg ved at få psykose.........

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.