Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi arrest?


Tyler

Recommended Posts

Jeg er ikke den eneste og derfor klager jeg.

Politiet laver intet som helst warn eller stiller kampen op når man fx raider gunshop i byen.

De går efter at arrestere dig på stedet.

Jeg hader det princip at at de altid er klar selvom de ikke ved du raider (PGA metagame) 

Jeg kunne godt tænke mig en regel om at der ville være lidt mere chance for at få raided en gunshop istedet for at kæmpe 1v10 når de 8 pulle betjente kommer.

Link til kommentar

Når i stiller op flere dudes med våben og så løber ind i en shop og begynde at skyde,keypadcracke,whatever. Så skal vi jo reagere hurtigt som pulle. Der vil være nogen der ser jer gøre klar ved shoppen og derefter også reagere så snart i tager våben frem(men det stadigt ulovligt at have våben fremme på gaden)

Link til kommentar

Selvom jeg godt kan se problematikken i det du siger, tror jeg ikke der er særlig meget at gøre ved det. En regel vil ikke kunne stoppe folk i at kigge i chatten.

Det ender med at vi skal stå i cases og bevise at de ikke havde tænkt sig at gå et specielt sted hen hvis de ikke havde set noget i chatten. Hvordan skal vi gøre det?

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.