Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


Dreas

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:78414592

Hvorfor skal du unbannes: jeg blev bannet fordi jeg løj for admin vilket jeg virkelig fortryder jeg er sammen med min fætter og vi holder lan. inderstinde fortjener jeg nok min staf men det har lidt ødelagt vores lan og kan godt se hvis i/du vælger at avise min unban request.

-tak på forhånd

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:78414592 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Lyver for staff omkring fading door abuse - Tilstår når beviserne er på bordet

Navn: Dreas Mafias

AdminID: STEAM_0:0:63561031 - Mads Madsen [headadmin] - Profil

Unban: 27-03-17 16:47

Banned: 25-03-17 15:47

Link til kommentar
Del på andre sites

nej min fætter hedder king clay i gmod han har ikke noget med sagen at gøre han har bare en smurf som også er bannet som jeg kunne have spillet på. men han fandt ud af at den var bannet efet han havde lånt den ud, sååå vi kan ikke spille sammen til lanet og vi har intet at lave.

jeg prøver at få min egen acc unban så vi kan spille sammen han bor i københavn og jeg bor på jylland så vi ser hinanden sjællendt

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Dreas said:

nej det er min fætters sec accuont som jeg ville have lånt men den var bannet fandt vi ud af

Så I vil have den unbanned for at du kan omgå bannet på din account og spille på den?

Er I bekendte med regel 1.11?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.