Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


Fat Cheetos

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:58877319

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg gerne vil ind på serveren  og spille igen sammen med mine venner og jeg fortyder det jeg gjorde og sagde meget det var meget dumt og respektløs. Håber jeg kan blive unbannet da jeg nød den tid jeg havde inde på stavox og efter noget tid har jeg tænkt over det jeg gjorde og sagde til den Admin der bannet og undskyld til ham for at sige at han løj har indset at det var min egen skyld da jeg var hjemme hos en ven som havdet optaget episoden af hvad der skete og kan godt se nu at jeg var en abe og det ville aldrig gentag sig.                              ps: jeg ved ikke hvor lang tid jeg skal vente for at lave en ny request så ventet lige nogen dage så jeg kunne gøre det nu. :D

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:58877319 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Disrespect staff + Disrespect serveren

Navn: Juicy Jimmy

AdminID: STEAM_0:0:21739064 - Supreme [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 16-12-16 21:59

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Supreme said:

Giv mig 5 gode grunde til at lukke dig ind på stavox igen, uddyb dem tak.

Jeg vil gerne ind fordi. 1. Jeg nød den tid der inde det var sjovt sammen med mine venner og andre spiller reglerne er meget gode . 2. Efter jeg blev bannet har jeg ikke spillet særligt meget rp og jeg vil gerne spille rp igen inde på stavox da jeg ikke kan lide de andre danske server og det mener jeg fordi den han har bedre community og flere aktiv admins. . 3 jeg vil ikke rdm eller gentag det der skete sidst .4 Det hygge der inde fordi alle har det sjovt og godt med hinanden og man kan altid komme ind på serveren selv om der er mange inde og det lagger ikke inde på serveren så man for en meget bedre spille oplevelse og selve rp'et er godt fordi der altid er politi (Det var der da jeg blev bannet) og money printeren er ikke alt for op. 5 Det nemt man kan altid komme i gang med de ting man vil og skal og man når det altid. Der var mine grunde 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.