Hop til indhold
Stavox

[Solved] OpK.


Pip

Recommended Posts

Dit ingame navn: Casper KC.
Staff ingame navn: Opk.
Dit SteamID: STEAM_0:1:128156819
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694 
Forklar situationen: Jeg er på vej over et fodgængerfelt jeg går stille og roligt for jeg skal ikke nå noget så kommer OpK og siger kom nu videre så går jeg
stille og roligt igen videre over fodgængerfeltet så bliver jeg self stunnet af Opk og smidt i fængsel for at ikke lytte til Politiet. Jeg havde ikke gjort
noget kriminelt inden

Bevis: Behøves ikke, da jeg gerne må gå over et fodgængerfelt uden at blive anholdt for at ikke lytte til Politiet
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, OpK said:

Det virker bare som om du ignorede det, og så tager jeg det som at du ikke hører efter hvad vi siger til dig

 

Jeg gik jov videre Opk du kunne se at jeg ikke stod foran din bil mere men var halvvejs over fodgængerfeltet

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, MagnusDK said:

Jeg gik jov videre Opk du kunne se at jeg ikke stod foran din bil mere men var halvvejs over fodgængerfeltet

Du gik bare så langsomt så det virkede som om du ikke gad 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, OpK said:

Nej det er da bare spild af tid, så du bliver egentlig også arrestered for at spilde min tid

Alle i den bil var allerede gået ud og havde sat, en roadblock hvor kan det så spilde din tid?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutes ago, victor lalle said:

Hej jeg kørte patrulje med OPK.

mig og Opk kørte og så ser vi så dig også går vi ud og siger til dig 3-4 gange gå væk fra vejen og Så arrester OPK dig for at ikke at lytte til politiet + du svarede ogs ikke 

så derfor anholde vi dig :)

Hvis du går over et fodgængerfelt betyder det ikke, at du skal skynde dig desuden har jeg ikke gjort noget ulovligt

1 hour ago, victor lalle said:

Hej jeg kørte patrulje med OPK.

mig og Opk kørte og så ser vi så dig også går vi ud og siger til dig 3-4 gange gå væk fra vejen og Så arrester OPK dig for at ikke at lytte til politiet + du svarede ogs ikke 

så derfor anholde vi dig :)

Jeg synes bare at vi lukker den her, det er bare ord mod ord, vi kommer steder med det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se hvad du mener Magnus, du må selvfølgeligt gerne GÅ over fodgængerfeltet. Men hvis du bliver bedt om at sætte farten lidt op, så er det ikke så svært lige at komme over vejen.

Da du ikke selv giver udtryk for at du ønsker at fortsætte klagen lukker vi den her.
Hvis du har yderligere tilføjelser, må du hellere end gerne skrive en pm til mig, også tager vi den derfra. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.