Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Prøver igen.. unban request


Tyler

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:58018088

Hvorfor skal du unbannes: jeg skal blive unbanned da jeg føler for at få en ekstra chance. Jeg har været minge og troll og rdmét og vil super gerne stå ved det da jeg intet andet at sige kan. Jeg er blevet en mere moden of sufistikeret person i sig selv og vil sagtens kunne tage Dark RP seriøst. Jeg ønsker at spille videre på jeres server fordi:

1: jeg vil gerne spille med mine venner

2: Jeg er en erfarn spiller og vil kunne blive trusted

3: Jeg vil gøre mit bedste for at give andre spillere en god oplevelse da jeg synes det er sådan du får mest ud af RP og det gør Dark RP til hvad det er.

4: Jeg står ved at have været en flabet lille dum og meget umoden person men det er gået op for mig at jeg nyder Dark RP i sig selv. Jeg finder dark RP som en sjov gamemode og det er også noget jeg bruget tid til eller sætter tid af til hver uge. Jeg elsker at være omkring nye communities og jeg håber på at kunne inspirere de andre spillere. Hvis i ville stoppe med at ødelægge min tråde og komme med et svar til hvorfor den bliver afvist hver gang vil jeg gerne takke på forhånd.

5: Jeg vil gerne prøve med en chance til selvom at i stiller krav til mig fordi jeg er unbannet. Jeg vil kunne vise for jer at jeg sagtens kan spille dark RP

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:58018088 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: RDM, failrp, skyder personer ud igennem jail, lyver for staff til egen fordel

Navn: Tyler

AdminID: STEAM_0:1:41798127 - Tobi [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 20-11-16 16:56

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.