Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på DanseManse


Thofner

Recommended Posts

Dit ingame navn: Højz
Staff ingame navn: DanseManse
Dit SteamID: STEAM_0:0:83272642
Staff SteamID: STEAM_0:1:65257658
Forklar situationen: Smidt i Jail Uden grund
Bevis: Var lige kommet ind på severen Så havdet ikke nået at starte optagnings Program op!

 

"Forklar situationen" kan f.eks. indeholde: Det startede med at i går så jeg en mega nice base Hvor en i et gang [Spetnaz] lade mig ikke komme ind i hans base og sagde at jeg skulle Kontakte DanseManse Dagen efter [Idag] Så jeg DanseManse udenforan hans Base Ved P-Kælderen Jeg Spurgte men Han Hørte Ikke Efter så Jeg Fulgte med lidt ned af Rampen Fordi der ikke er K.O.S Skilt Så spørger jeg om noget og han siger "GÅ UD" men så skal jeg Til at spørge hvorfor? Men Så dræber han mig uden grund han har ikke sagt at han ville skyde mig hvis jeg ikke Gik derfra Og Derefter Kalder jeg Admin OG TILFÆLDIGVIS Kommer han og siger DIREKTE At det er spild af admin's Tid imens han Var igang med sit eget Rp og derefter Sætter han mig i jail Fordi det var spild af tid Sagde HAN! 

"Bevis" kan f.eks. indeholde: 

Jeg har et Screenshot her hvor der er bevis på at der ikke er K.O.S

rp_rockford_v2b0893.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

hej 

nu ville jeg godt fortælle min historie 

okay det starter med at du skriver til mig og jeg finder ud af du er ved min base, jeg løber så ned i min base og du løber med ned og jeg havde ikke sagt på nogle måde at du skulle med så snakker du til mig og jeg siger gå ud til dig midste 4 til 5 gange derfor skyder jeg dig.

fisken tager din case og fisker siger over ts at hvorfor jeg skød dig, jeg forklare så fisken hvad der skete. han siger okay også smutter ham ud af server og tsen.

så kalder du admin igen så kommer jeg også så siger jeg at det er spildt af admins tid det skulle du måske også vide så sætter jeg dig i jail og returner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.