Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderater ansøgning:).


Gedefar

Recommended Posts

Ingame navn: Tom Skov.

SteamID: STEAM_0:0:82824444

IRL Navn: Tom:).

Alder: 13, bliver 14 til sommer:).

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig som moderater, fordi jeg ved en masse ting om og være moderater, jeg kan finde ud af og tage tingene ordenligt, og så er jeg en fair moderater, og så vil der ikke være så mange som ville ha brug for hjælp:).

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja det har jeg:).

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:  Ja det kan jeg:) jeg er født, og opvokset her i danmark, så ja:).

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:  Altså... Jeg vil nok mest være staff i arbejde, som der også mangler:) og så er jeg en person, som kan holde styr på tingene, jeg kan tage tingene roligt:).
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:  Ja det har jeg:) jeg er selv admin inde på en anden server:), men den spiller jeg ikke serlig meget på mere:).

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Altså... Den server jeg er admin på, der skal man købe admin, men jeg fik det gratis, fordi jeg er en god Admin;) Jeg har været admin der inde i cirka et års tid:). Jeg har en sygdom der hedder Tourette og ADHD:).

 

Undskyld at den ikke blev så lang. Men det var fordi at den der skabelon, ikke virker ved mig.. Jeg kan ikke Kopirer den:).. Sry.. Jeg håber at i gider og kigge på den:). Og jeg regner heller ikke med mod:). Hav en god dag:) hilsen Tom Skov:).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.