Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


John Hudson

Recommended Posts

Updater idag den 27/01-2016

Ingame navn: Kenny Hansen
SteamID: STEAM_0:0:8697135
IRL Navn: René Kaj Lund Hansen
Alder: 26 år snart 27

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg er Admin på min ejen group og har været admin på en anden en men valdt at stoppe da mig og ham blev uvenner over en lille ting som han synes var stor ting og det er csgo ting han blev sur over

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er Headadmin på en anden server og har ikke fået nogen klar der

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja kan de fleste af dem !return !goto !bring !jail !unjail !god !ungod osv.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja er dog ordblind så stave fejl kan forkomme og ja jeg har mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan være på flere gang om uge uden nogle problemer

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

ja lidt om mig selv Jeg er 26 år (snart 27) bor på sjælland og er meget online har 1174 timer spille tid i garry's mod og ved hvordan man skal opføre sig og at man skal snakke ordenlige til andre
jeg håber i synes at min Ansøgning som mod er okay nok til jer hvis der er nogen stave fejl er det fordi jeg er ordblind har over 1100 timer i Garry's mod hvis det kan hjælpe
 
jeg er online meget af tid da jeg er arbejdeløs lige pt som min online tid håber fra når jeg står op til jeg går i seng nogen gang kan jeg hold 1 dag fri for at være sammen med min venner eller farmile jeg er altid fair i en admin sag da jeg vil høre en på begge parter der er i sagen
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.