Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over (OhmHub | STEAM_0:0:18275106) /Uban fra Perm ban


Macladon

Recommended Posts

 

Jeg er meget utilfreds over mit Perm-ban på Rockford. Jeg mener at dette er for galt. Og begge parter ingen beviser har (Går jeg ud fra) Nå men.

 

Jeg kører helt almindeligt i rockford byen, bag pd. Da der pludselig kommer en tyv og random skyder min bil i smadder. Det bliver jeg så opdrevet over, så jeg kontakter en admin (OhmHub | STEAM_0:0:18275106)

 

Han kommer så hen til mig, jeg forklarede ham situationen, og da bliver jeg mødt at den mest flabet opførsel. Hvor jeg får et rigtigt flabet svar "Det kan jeg ikke hjælpe dig med" Sagt med en rigtig flabet udtale, som om jeg bare lyder som den dummeste spiller inde på serveren.  Og så skred han bare. Ingen forklaring hvorfor han ikke kan hjælpe mig. Dette gør mig bare endnu meget frustreret, hvilket ender i at jeg skriver en vred PM til han, hvor i jeg skriver hvorfor jeg blev så flabet behandlet, og i min frustration skriver jeg at  han er en idiot.

 

For det synes jeg virkelig han var der, sådan kan man ikke være over for loyale spillere, der har brugt mange timer (+300 timer) og endda penge på servern. Efter Ohmhub har læst min pm, bliver jeg trukket til siden (Oppe på et tag oven på spawn)

 

Hvor han bare er blevet endnu mere sur/flabet over min PM. Jeg forklarer ham at jeg føler mig uretfærdig behandlet og at jeg er totalt utilfreds med hans opførsel/ hans "hjælp" . Han forklarer endelig grunden til hvorfor han ikke kan hjælpe mig, stadig med en flabet attitude.  

 

Gider virkelig ikke høre på ham, da han har behandlet mig med så lidt respekt, så siger “fuck dig” . Da jeg synes at han virkelig ikke kan være det bekendt. Men set i bakspejlet, kan jeg godt se det ikke var smart, selvom jeg blev så dårligt behandlet, skulle jeg nok ikke have sagt det.

 

Ohmbot har simpelthen fået nok nu (Går jeg ud fra) Og så får jeg beskeden “Hvis du ikke kan snakke ordentligt, kan du ikke spille her på rockford” Stadig med den mest flabet attitude, jeg længe har hørt. Hvor efter får direkte Perm ban. 

 

Men ja, forstår hvis folk har en dårlig dag, men synes ikke det skal gå ud over spillerne. Hvis man havde sådan en dårlig dag burde man tage fri fra admin posten nyde noget rp, og komme igen i morgen med en bedre attiude, da det ikke er en god holdning at være (Undskyld sproget) skide flabet når man hjælper andre spillere. Især ikke som admin som skal repræsenterer Stavox serveren.  :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.