Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


Robay

Recommended Posts

Ingame Navn:  Robay #GenopTræning

SteamID: STEAM_0:0:38278991

IRL Navn: Jeg hedder Mikkel F

 

Har du tidligere erfaring med administrative i et spilcommunity?: Jeg jeg har været admin i mange forskellige spil og har også været admin på en del gmod servere så ja man kan godt sige jeg har lidt erfaring.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Grunden til i skal vælge mig er fordi elsker at komme ind på en server hvor der er nogen der mangler hjælp hvor man så kan komme og hjælpe dem så de får det meste rp ud af serveren som muligt, og man ved jo hvis en har det sjovt på serveren så deler han den med sine venner også kan de også få det godt på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kan dem stort set ud og ind da jeg har været admin og super admin på et par servere. Har også selv haft en server men den fik jeg ikke succes på så droppede den :)

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte mic etc.?: Kan godt skrive og snakke dansk flydende og snakker med en masse forskellige på servere. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Er på serveren 3-4 timer og dagen og i weekenderne nok 4-8 timer, så ja spiller en del på serveren men ja der er rig mulighed for at kunne kontakte mig inde på servere og udenfor serberen er mest på min computer de 4-8 timer med + - hvor man kan kontakte mig.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja jeg går til sport 2-3 gange om ugen og da de dage kan jeg nok ikke være på mere end 2 timer DSV. ellers ikke det helt store. Ved godt jeg har lavet den der dumme fejl da jeg var en af de heldige der fik lov til at få prøve og jeg er ked af i har opfattet mig på den måde :)

 

 

Tak fordi du brugte din tid på dette her :) 

 

MVH Robay

Link til kommentar
Del på andre sites

 

10 hours ago, DetBareMads said:

Syntes der mangler lidt kød på mange af tingene, og syntes også at der er så mange problemet omkring dig
 

Neutral herfra

Havde nok lidt travlt da jeg lavede den fordi jeg skulle gå men kommer til at edit i den her i dag. Men tak fordi du læste den ;)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Pwedmy said:

Du blev demoted grundet af abuse, hvorfor skulle vi ansætte dig igen og hvordan kan vi vide at du ikke kommer til at misbruge igen?

Måske har jeg ansøgt igen  pga. har lært af de fejl jeg har lavet.....

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutes ago, RobaY #Rødbede said:

Måske har jeg ansøgt igen  pga. har lært af de fejl jeg har lavet.....

 

 

Og hvis du er på nu her er der ingen admins eller mods på og serveren er/var kaos med RDA og Propblock osv.....

Du kan ikke forvente at vores staff team bliver hjemme fra skole og job osv for at være på serveren. - Dog kan du jo bare bruge lidt tid på at smide nogle klager op på spillerne så skal vi nok klage det med at straffe dem. - Dog skal vi ikke spamme din ansøgning med dette, du må meget gerne sende mig en PM hvis du vil skrive videre på det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep han er flink, og folk vil hellere have en, som er venlig og er med i spillet. End en person, som flyver rundt og ikke snakker med nogen, ikke er med i spillet sammen med os andre, og derfor synes jeg han skal tages. Jeg kan godt lide, når man kan snakke og lave sjov med en mod (det gælder også admin og lignende) 

Overvej det lige Nato!

Det skader ikke med en venlig mod, fordi det har i brug for :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, Metro said:

Du er super flink både på serveren og på TS. Det bekymrer mig dog at du tidligere er blevet demotet pga. abuse. 

Grunden til jeg har ansøgt igen er pga. Jeg har lært af mine fejl. Men ved godt jeg har lavet en fejl.

Men tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Fedtmule said:

Jeg syntes serveren har brug for en som ham :) Han kan godt tåle man laver sjov men han tager stadig sagerne alvorligt og så er han sq også en skide flink Homie! :D 

Jamen mange tak skal du have :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.