Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Opk


Juan Baang

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Juan Bang Europa
Staff ingame navn: Opk
Dit SteamID: STEAM_0:1:60370093
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694

Forklar situationen: Det hele startede den 17/3. DoktorDim kom hen, og sagde at jeg var en grim hjemløs, jeg svarede jo så igen(Og det var jo kun forsjovt, da vi er gode venner), det hørte Opk så, men det var kun mig som fik jail. Det blev jeg sku lidt sur over, og skrev i "//At hvis man skulle have admin hjælp, skulle man ikke håbe og få Opk" det gør så at Opk vælger og banne mig i 1 dag. Jeg kommer ind dagen after. Efter jeg havde været inde i noget tid, kommer der en politibil med 6 betjente, jeg går stille og rolig ud af bilen, da de kommer 6 betjente flyvene ud i hovedet, selvom jeg ikke er i bil, vælger en af dem og bruge deres stop bil ting på mig, det bliver jeg lidt sur og, og siger at jeg kalder admin, det giver mig jo så 5 min jail, efter det går jeg hen og spørger dem så om de syntes de er seje fordi de er 6 betjente. I det jeg siger det, siger Opk så, skal du have en dag mere (Altså ban). Det syntes jeg ikke er i orden. Syntes ikke det er noget man skal true med.

Bevis: Har ikke rigtig nogle beviser

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her får du min side af historien:

Som mig og de andre i den politibil hører, så er du på det gældene tidspunkt rimelig flabet, hvilket ikke er så smart. Så spørger jeg dig om du skal have en dag mere pga din attitude, så siger også til dig jeg ikke finder mig i den flabede måde du taler på. 

Så basicly, er det din generele attitude der er snakke om

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil også meget gerne lige give mit synspunkt af hændelsen.

 

Vi starter hvor du sidder i jail.

Jeg siger til dig at hvis du fortsætter den attitude, vil jeg give dig et ban. Som du påstår at du ikke har hørt.

Et par minutter senere siger Opk præcis det samme til dig. Fordi din attitude ikke har ændret sig.

Jeg ser intet problem i at hverken Opk eller jeg, siger dette til dig.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.