Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin/mod ansøgning


Mathias Aka Libris

Recommended Posts

Ingame navn: Mathias Nillern Fryser


SteamID: STEAM_0:0:101676452


IRL Navn: Mathias Raymond Nielsen 


Alder: 14 (25.02)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har haft 2 csgo servere og 2 "Minecraft" servere. Jeg har dog også været ansat hos Stavox Community 2 gange, ene gang som Moderator. Anden gang som Admin.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal vælge fordi jeg har været ansat før og har styr på tingene. Jeg ved hvordan man skal håndtere en sag. Jeg har prøvet det mange gange, så længe folk respektere mig, respektere jeg også dem. Er bedre end andre da jeg har prøvet det flere gange før. Edit: Og jeg er på hver morgen i hverdagene i 4 måneder :-) vis jeg ikk skal noget

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har som sagt været ansat hos jer før, så ja. Både Commands og Menuen.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg er fuld dansk, snakker flydene og skriver flydende dansk.. Jeg har kokser dog nogen gange i min grammatik, så hate ikke.. Jeg bruger min mic til enhver tid.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være ekstremt meget aktiv. Hver dag, også i weekenderne. Tiderne kan dog godt varriere. Men jeg har mulighed for at være meget aktiv!

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
14 år, bor i Favrskov Kommune.. Går i folkeskole?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.