Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning.


Botmon

Recommended Posts

1: Ingame navn: Ingame hedder jeg Peter Petersen, På steam hedder jeg Botmon


2: SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198138629232/


3: Alder: Jeg er 13, bliver 14 den 4 september (2016 Selfølelig).. Ved godt det er "Tidligt" Men jeg er ikke en "Little Kid" Som rager over sin sin dårlige mikrofon..
Og kan sagtens finde ud af at håndtere problemer.. (Ikke fordi jeg siger at alle 13-Årige har en dårlig mikrofon og rager)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, Jeg har været spillet på en server i 52 timer hvor jeg var Admin.. Jeg have ingen problemer og var retfærdig (Håber jeg Hehe) Det var en sandbox server, men kan også sagtens finde ud af regler på DarkRP..

 

Hvorfor skal vi vælge dig som Moderator? Hvorfor er du mere kvalifiveret end andre ansøgere?: Jeg spiller hele tiden på serveren og er retfærdig (Vil jeg selv mene) Og følger reglerne og Admin-Abuser ikke.. Jeg tager problemerne med ro, og bryder på ingen måde nogle regler..
Jeg gør alt for at være så aktiv som mulig.
Jeg har 52 timers erfaring (Cirka) med admin arbejde, Jeg har spillet for en "Stor" Sandbox server hvor jeg var admin det meste af tiden, hvor der der var mange problemer.. Jeg har meget energi og er hele tiden online på serveren og lærer hurtigt, så jeg derfor
kan læse problemerne lettere og hurtigere. Jeg er optimistisk og kan godt klare stressfulde situationer og kan også klare Tunge situationer, Jeg er næsten sikker på jeg vil være god for jeres "Team".


Begrunder mere nu:
1: Jeg har spillet meget Garry's Mod og DarkRP og andre Gamemodes.. Jeg syntes det er en fed server jeg nok aldrig bliver træt af!
2: Jeg har stor erfaring med at klare problemer fordi jeg har været admin på en anden server i lang tid, og har ikke haft problemer med det
3: (Ved ikke om det her er en særlig vigtig grund) Men min computer kan sagtens trække Garry's mod, så jeg lagger ikke fuldstændig i Cases osv.
4: Jeg kan "alle" Admin commands.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? Ja det har jeg, den blev brugt på den anden server jeg er admin på, og jeg kan sagtens bruge det..

 

Kan du skrive og snakke dansk flydene? Ja det kan jeg sagtens, min stavning er god og kan sagtens også snakke forståeligt dansk..

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. Kun mulighed for at være på i Weekenden?: Jeg kan være på ca. Hver dag klokken 15:30 til klokken 18:30 Hvor jeg så cirka skal spise, og kan komme tilbage en halv time efter hvor jeg så kan spille til ca. klokken 20:00 (I hverdage)
Om weekenden kan jeg spille til cirka 00:00 Og nogle gange lidt senere.

 

Anden revelant information omkring dig vi skal vide?: Ikke helt andet end at jeg er retfærdig, følger reglerne og er online hver dag, og gode venner med de fleste spillere

Det var vel bare min ansøgning, mange tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.