Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator Ansøgning


SimoN

Recommended Posts

Ingame navn: SimoN / SimoNe
SteamID: STEAM_0:1:107797971
IRL Navn: Simon P.
Alder: 12, 13 den 28 maj. Desværre lidt ung, men ved ikke om det gør noget.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været en form for headadmin på et kæmpe community, dog i CSGO. Det gik super godt, og fik nærmest ingen klager. Jeg var Admin i ca. 7 måneder, og stoppede grundet jeg manglede lysten til CS, stress og familieproblemer ( som er løst nu ) 
Ved ikke om dette tæller med, men har været MOD på en rimelig stor TeamSpeak server der hang sammen med et community. Det gik også fint, det er jo ikke det store man skal lave der. 
Jeg var admin på den TeamSpeak i omkring de 3måneder, og stoppede fordi Communityet faldt fra hinanden.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere klavificeret fordi: Jeg har været admin på et andet community, og har derfor styr på hvordan tingene skal foregå. Jeg ved hvordan man skal opfører sig i RP. Jeg kan også en del ULX commands, så jeg ikke er på helt bar bund. Jeg spiller fra 15-21 nærmest hver dag, så jeg er forholdsvis meget Online. Har feks også: 110 timer de sidste 2 uger. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til ULX, de fleste ting men ikke alle. Er dog helt lost ved !cb 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan snakke og skrive rimelig flydende dansk. Jeg bruger min mic det meste af tiden, da det gør det hele lettere. Kun når jeg bliver pigefornærmet jeg skriver eller hvis jeg spiser. Jeg ligger på "Over middel" i Dansk. Kan også en smule engelsk, en del iforhold til min alder men tror ikke det gør det store da det jo er en dansk server.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Ca fra 15-21 alle hverdage. De weekender jeg er hjemme er det ca. 8-24. kan jeg ikke spille hver anden weekend lige pt, men mon ikke det kan ændre det sig.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg hedder Simon. Jeg bor på Fyn og på Islands brygge. Jeg elsker at spille og har spillet FPS og MMO games siden jeg var 5.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, SimoNe said:

Edit: Bare luk den her, hvis muligt. Jeg har indset jeg lige skal tage mig sammen i rp først. Fremover vil jeg gøre mit bedste for ikke at komme i cases, Mads.

Helt op til dig selv at du vælger at få den lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.