Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban ville betale den 1 april når jeg får penge via mobilepay


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:59346385 

Hvorfor skal du unbannes:jeg ville gerne unbannes da jeg havde snakket med dynn for nyligt jeg vil prøve igen i kan nu se jeg ville gøre alt for at blive unbanned. Og hvis jeg ikke bliver unbanned ville jeg betale 100 kr via mobile den 1april. Jeg savner serveren jeg ville aldrig nogensinde bryde reglerne igen fordi jeg skal selv til at eje en Tyrkisk server men jeg håber i er tilfredse med min request nu ved i hvor meget jeg ville ind til severen

 

Mvh Carvalli

Er jeg blevet unbanned? Kan i checke

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilke omstændigheder for dit unban har ændret sig siden, at du ansøgte om unban i søndags og blev afvist?

Derudover, har du brugt din lillebror som undskyldning for at få unban for trolling på ikke bare vores community - men også et udenlandsk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, ★★★Carvalli★★★|PB's said:

Det gør jeg også jeg propushede og gjorde alt muligt jeg ville bare blive unbannet Jeg lover aldrig at bryde reglerne igen. PS jeg vil betale

Nu laver vi en aftale bliver jeg unbannet. Bryder jeg aldrig reglerne igen hvis jeg gør så skal i banne mig og slette mig

Så det var ikke din lillebror? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.