Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Family share


yunusemrekur

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:147992895 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Alt of user: STEAM_0:0:59346385 - We do not allow use of Family Share.

Navn: yunusemrekur

AdminID: FamilyShareGuard

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 21-12-16 13:31

Link til kommentar
Del på andre sites

Når min lille ven.

 

Det virker meget underligt at du har samme IP som din "fætter" og at Yunus Kur er brugt som navn på begge steam brugere. Det virker meget som om du lyver, da du lige er blevet banned på din main bruger. Dette gør ikke din chance bedre for at joine serveren, men faktisk meget værre.

 

Sidder du og lyver, syntes jeg du skal sige det nu. Ellers gør du det bare sværere for dig selv fra nu af

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay så jeg savner bare severen dette er en dårlig undskyldning jeg er ked af det jeg aner ikke hvorfor jeg er så glad for denne server men jeg bliver ikke unbannet sikkert har prøvet alt man kan ikke undskyld mange gange hvis jeg bliver unbannet ville jeg blive rigtig glad selvom i er ligeglad 

 

Go' Dag

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, yunusemrekur said:

Okay så jeg savner bare severen dette er en dårlig undskyldning jeg er ked af det jeg aner ikke hvorfor jeg er så glad for denne server men jeg bliver ikke unbannet sikkert har prøvet alt man kan ikke undskyld mange gange hvis jeg bliver unbannet ville jeg blive rigtig glad selvom i er ligeglad 

 

Go' Dag

Selvfølgelig er vi ikke ligeglade.

Tværtimod virker du ligeglad. Du siger du godt kan lide at spille herinde, men din strafhistorik viser noget andet:

jZ4efyW.png

Det ligner ikke en der "elsker at spille herinde". Nogle af tingene er forståelige, men at blokere spawn af? Cmon.

Du ender selvfølgelig med et permban, og vælger så at forsøge at bryde flere regler ved at anvende en anden konto.

Ikke nok med at du blot forsøger det, du spilder vores tid med dine åbenlyse løgne.

 

Jeg tror ikke det er os der har brug for at vise at vi ikke er ligeglade, når du gang på gang viser at du ikke giver en fuck.

Hvorfor prøver du overhovedet at få unban når du laver sådan noget pis? Medmindre du har seriøse vanskeligheder med at forstå hvad der sker rundt omkring dig, burde du virkelig kunne regne ud, at det er følgerne af dine handlinger.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, yunusemrekur said:

OK for det første havde jeg sværget jeg aldrig ville gøre det igen please unban mig jeg har brug for serveren jeg elsker at være politi PS jeg er ikke ligeglad ellers ville jeg aldrig spørge vel

Jo du ville spørge. Det har du lige gjort. Du skulle have stoppet første gang du blev banned, men det forstod du ikke. Her er konsekvensen af dine handlinger.

Tænk dig om. Dit "please unban" hjælper dig ikke. Intelligente svar gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, yunusemrekur said:

Hør her en dag gik jeg rundt så kom en admin og sagde nånånå du proppusher men det gjorde jeg ikke jeg har 2 proofs

Prøv at høre her jeg hvofor tror i jeg spørger fordi ville spille på serveren igen jeg lover at jeg aldrig ville brude reglerne

Lad mig se din beviser på noget du ikke har gjort. Hvordan det så end virker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.