Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning MrFunBS


MrFunBS

Recommended Posts

Ingame Navn:

MrFunBS

 

SteamID:

STEAM_0:0:88170169

 

IRL Fornanvn:

Nicolai

 

Alder:

12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg var admin på en garry's mod for lang tid siden, serveren hed PixelRP. Serveren havde en del spillere, serveren lukkede efter lidt tid, ca. 3 til 4 måneder. Jeg havde en rimlig høj rank derinde, så derfor har jeg lidt erfaring.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end de andre ansøgere?:

Jeg synes jeg kunne være egnet til jobbet fordi, jeg kan reglerne inde på stavox. Jeg har også rigtigt mange timer inde på stavox, staff-arbejdet er noget jeg har prøvet, synes at det var meget sjovt så det kunne jeg godt tænke mig. Kan godt klarer nogen pressede sitoationer. Jeg kan godt lide at tage rp seriøst.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan de fleste commands, tror jeg kan næsten alle de basic commands. Jeg har noget erfaring med ULX efter at jeg har været staff inde på en anden server. ULX er nok lidt forskellig fra den server til stavox, men tror jeg kan det meste inde på stavox.


Synes du selv at du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg taler altid ingame, skriver aldrig istedetfor at skrive. Jeg har en Blue Snowball, som er en okay mikrofon. Jeg er helt fuld dansk, så jeg taler også helt fint dansk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag møder jeg 08:00 og får fri klokken 14:30

Tirsdag møder jeg 08:00 og får fir klokken 13:40

Onsdag møder jeg 08:15 og får fir klokken 15:20

Torsdag møder jeg 08:00 og får fri klokken 14:30

Fredag møder jeg 08:00 og får fri klokken 14:30

Lørdag vil jeg kunne spille hele dagen.(Jo mindre jeg skal noget)

Søndag vil jeg kunne spille hele dagen.(Jo mindre jeg skal noget)


Noget andet relevant infomation omkring dig, du synes vi skal vide?:

(1) Det er ikke så tit jeg kommer på før jeg tager i skole.

(2) I hverdagene går jeg i seng klokken 22:15 - 22:30 (Nogen gange må jeg være længere oppe)

(3) Det var det hele.

 

//TAK FORDI DU LÆSTE MIN ANSØGNING//

//MrFunBS//

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.