Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - MikkelZJ


Mikkelzj

Recommended Posts

Ingame navn: MikkelZJ

 

SteamID: STEAM_0:0:192705035

 

IRL fornavn: Mikkel

 

Alder: 13 (12/05/03)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har haft admin på nogle forskellige minecraft servere, derud over har jeg også haft min egen minecraft server næste var kørende i et år 

indtil jeg lukkede den ned.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes jeg skal have en plads på Staff teamet da jeg har spille okay længe på serveren syntes jeg selv og syntes jeg er blevet meget erfaren med de forskellige regler og sager på serveren. Jeg syntes jeg skal blive Staff frem for nogle andre fordi at jeg har spillet et godt stykke tid på serveren og stiftet bekendtskab på serveren gennem tiden derpå.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja, har været på et par minecraft servere for jeg har været nød til at bruge commanden /Ban og /kick hvilket jeg ikke vil håbe jeg kommer til at bruge igen. ;) i Gmod kan jeg !goto (navn), !bring (navn), !jail  (navn) (tid) Ellers er jeg lærenem og kan lære dem på en dag eller to. ;)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, bruger altid mic, hvis jeg endelig ikke bruger min er det i pm eller der er MEGET støj i baggrunden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I hverdagen kan jeg være på fra 16 til mellem 20 og 23, I weekender og ferier er tiderne lidt svinge men ca. mellem 10:00 til 02:00 - 03:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Stort set altid glad, kan stort set med alle.

 

så har jeg ikke andet at sige God dag og vi ses in-game <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.