Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af Hjalte slot [NY]


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: Hjalte slot
SteamID STEAM_0:1:179702822

 


IRL fornavn:   Hjalte

 


Alder: 14

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har rimelig meget erfaring med administrative jobs i et spilcommunity. jeg har været admin på mange forskellige server i alt 5-6 servere har jeg været admin på så jeg har meget afaring. og har været superadmin på en server og Med-Ejer på en sewrver og så har jeg også haft min egen server.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

jeg vil gerne være en del af staff-teamet fordi at jeg er hurtig til at hjælpe folk og vil hjælpe allle dem der kalder admin. Jeg har en god personlighed og er altid frisk. Jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg har været admin på 5-6 servere og derfra har jeg måske mere afaring med ULX en andre 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

ja det har jeg. Jeg har været staff på 5-6 server, og har som sagt haft min egen server, og været SuperAdmin på en server og Med-Ejer og har også haft min egen server så kender en del til ULX og derfra meget afaring med ULX

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt, Jeg bruger min mic hele tiden.Jeg er fuld dansker og kan snakke og skrive dansk fuld ud

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg kan være på alle dage bare ikke lige torsdag da jeg er til kampsport men ellers alle dage også helledage og ferier så 

stort set alle dage kan jeg være på

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

jeg elsker at hjælpe folk hvis de har brug for hjælp eller har et spørgsmål

 

jeg elsker alle admins og players inde på stavox

 

 

kh Hjalte slot vi ses In-Game :-)

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.