Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] UnBan Ansøgning - Mini guf


Mini Guf #VAC

Recommended Posts

SteamID: 

STEAM_0:1:89148231

 

Hvorfor skal du unbannes:

Jeg skal unbannes fordi at jeg ikke havde interrese for at samarbejde og fordi at jeg ikke havde interrese for at være på serveren og da det har været så lang tid siden at jeg slet ikke kan huske hvad der skete eller hvad jeg gjorde syntes jeg at jeg fortjener en ny chance på jeres <server.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:89148231 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Admin Disrespect Viser ingen interrese for at sammerbejde viser ingen interrese om at være på serv

Navn: Mini Guf #VAC

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-08-16 17:54

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det er så lang tid siden så selv om jeg ikke kan huske hvad jeg har gjort så har jeg fået min straf

2. Jeg har fået interrese for at spille på serveren fordi at mine venner spiller på den og de siger at den er god, så jeg vil gerne spille med dem

3. Jeg syntes heller ikke at det er det værste man kan blive bannet for fordi at jeg som sådan ikke har gjort nogen nået eller gjort noget som havde noget med RP'et at gøre

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.