Hop til indhold
Stavox

[Solved] H3RTZ - Bryder flere regler


TacoCat :D

Recommended Posts

Dit in-game navn: TacoCat
Vedkommendes in-game navn: H3RTZ
Dit SteamID: STEAM_0:0:173595393
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:57404508
Tidspunkt for hændelse: Cirka 18:01 12-03-2017
Hvad regler er blevet brudt: grimt sprogbrug,og tager sin bil uden at adverte carjack Og Brud på NLR
Hvad skete der?: Jeg kommer gående som politibetjent, og ser at der er en blå porsche der kører alt for hurtigt. Jeg prøver at skyde efter den
med min stop bil ting, men der kommer en anden politimand og braser ind i den.Jeg får ham så ud af bilen, hvor han prøver at flygte, og bliver
kørt ned af en modkørende bilist. Jeg tager så hans bil, og han vælger så at bryde nlr og komme tilbage, hvor han siger jeg ikke må tage bilen og kalder mig også fede unge.
Jeg ignorere ham, men han sætter sig ind i bilen, så jeg tænker at jeg godt kan køre ham ned i pd, så slipper han for at gå. Jeg smider ham ud af
bilen lige da jeg kommer ned i pd, så jeg kan sætte den ind, men han vælger at hoppe ind i den igen.
Han tager derefter bilen uden at adverte carjack.
Beviser: 
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har taget en snak med ham, og givet ham en straf for det.
Hans opførelse er ikke okay, men det er dog heller ikke nok til at give ham et ban. Jeg har givet ham 10 minutters jail ingame plus en løftet pegefinger, og han mener ikke det sker igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.