Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning


Jacob

Recommended Posts

Ingame navn: Jacob
SteamID: STEAM_0:1:43882735
IRL fornavn: Jacob
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har været admin et par gange på nogle danske servers, har også selv haft en server med en ven 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:fordi nu har jeg spillet på serveren i ret lang tid og vil gerne være en større del af serveren og have frihed til at hjælpe andre med deres problemer. jeg har en del erfaring har spillet darkrp siden det næsten udkom dengang det kun var engelske server 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja har jo været admin et par gange og der syntes jeg det gik fint nok  

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg syntes jeg er rigtig god til at formulere mig mundligt og skriftligt har aldrig set det som et problem. jeg bruger næsten kun mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg spiller nogle gange op til 1-3 timer om dagen i weekenden spiller jeg helt op til 5-10. syntes ikke der er så meget andet at sige 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.