Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på "I EATH YOU"


ZixAx

Recommended Posts

Dit ingame navn: JOJO TRUMP

Staff ingame navn: I Eath You

Dit steamID: STEAM_0:0:31717961

Staff steamID: STEAM_0:0:1223316

Forklar situationen: Min bil holde HELT op af en base som jeg var på toppen af (afk i 1 min) så kom der en politimand og tog min bil, "I Eath You" var lige ved siden af og sagde at politimanden havde prøvet af finde mig, men det havde han tydeligvis IKKE! "I Eath You" valgte at sige at det var mit eget problem + Han kom med 2 forskellige forklaringer.. 1. Han havde været oppe på taget. 2. Trappen der op var der sjovt nok ikke lige i det han skulle finde mig.. Så 10/10 (kappa)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lidt før alt der her skete raider jeg nogen som åbentbart var i case, men de flyver rundt som om de rp'er jeg kører ind af deres garage da de går ind og begynder at raide skyder 1 person, 2 sek efter kommer "i eath u" så  og siger de er i case.

 

i eath u vælger at smide mig ud af basen og gå fra mig, jeg siger så til ham hvad med min bil, han vælger at fjerne min bil hvilket ikke gav nogen mening...

Så giver jojo Ret i hvad han skriver han burde ikke være admin ifølge mig

Rep+

Link til kommentar
Del på andre sites

Trump du laver en case på en ulovlig base, det var også fair nok, jeg får fat i ejern af basen og får ham til at fikse den.

Det går der så et par minutter med, og han har fikset sine fading døre og trappe.

 

Du går afk, og det var mere end 1 minut, imens du er afk, faktisk lige enden du kommer tilbage konfiskere politiet din bil. Betjenten leder efter dig i omkring 15 sekunder, og kalder efter dig flere gange. Han får intet svar og kan heller ikke se dig derfor vælger han at tage din bil. 

 

Jeg er rimelig sikker på du også var i nærheden da jeg sagde til GIBBY (ejern af den ulovlige base) at hans stige heller ikke var i orden, går han igang med at fikse den. Imens er du så AFK og betjenten får ingen svar fra dig, og kan heller ikke se dig, vælger han at tage bilen. 

 

Emil, jeg kommer og fortæller dig at du ikke skal tage printerne da basen er ulovlig og vi er i case, du dør og jeg bringer dig tilbage. 
Jeg vælger at slette din bil, da GIBBY er optaget med at fikse hans base og ikke skal bruge tid på at åbne garagen døren for at du kan få din bil ud.

Jeg tilbød dig faktisk at komme til spawn for at få din bil tilbage, men du svaret ikke, så jeg gik tilbage i den oprindelige case.

 

Forstår ikke du vælger at lave en klage over en konfiskeret bil mens du faktisk er AFK.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har ikke vært min meningen hvis jeg har sagt han HAR vært oppe på taget, for det har han ikke, men har forsøgt.
At jeg måske har fået det formuleret det således at du fik til at at forstår at han har, kan jeg da kun beklage. 

 

At du vælger at stå AFK oppe på et tag, hvor fra du godt vidste at basen var igang med at blive fixet er jo ikke mit problem at din bil holder ulovligt parkeret?

  

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey JOJO, 

 

Jeg skal nok tage mig af din klage. Derimod hvis du, @Emil On Duty også vil klage over 'I Eath You', bedes du skrive en separat klage.

 

Som jeg har forstået denne sag, er der en politibetjent der spotter en ulovlig parkeret bil som tilhører JOJO Trump. Politibetjenten prøver, at komme i kontakt med dig, men da du ikke er tilgængelig, konfiskerer han bilen. Eftersom at 'I Eath You' kun er i casen for at hjælpe dig, kan jeg ikke se logikken i, at du går AFK og beklager dig over, at din bil bliver konfiskeret. Hvis sagen er den som du siger, og du rent faktisk var der, kan jeg ikke forstå, at du ikke giver dig selv til kende for betjenten. 

 

Af hvad jeg kan se, er der ikke begået nogen form for admin-relateret fejl her - men hvis du har en afsluttende bemærkning eller respons, vil jeg lige lade klagen stå åben.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Houston said:

Hey JOJO, 

 

Jeg skal nok tage mig af din klage. Derimod hvis du, @Emil On Duty også vil klage over 'I Eath You', bedes du skrive en separat klage.

 

Som jeg har forstået denne sag, er der en politibetjent der spotter en ulovlig parkeret bil som tilhører JOJO Trump. Politibetjenten prøver, at komme i kontakt med dig, men da du ikke er tilgængelig, konfiskerer han bilen. Eftersom at 'I Eath You' kun er i casen for at hjælpe dig, kan jeg ikke se logikken i, at du går AFK og beklager dig over, at din bil bliver konfiskeret. Hvis sagen er den som du siger, og du rent faktisk var der, kan jeg ikke forstå, at du ikke giver dig selv til kende for betjenten. 

 

Af hvad jeg kan se, er der ikke begået nogen form for admin-relateret fejl her - men hvis du har en afsluttende bemærkning eller respons, vil jeg lige lade klagen stå åben.

Jeg syntes nærmest det er dumt at fortsætte den da "I Eath You" selv siger at han måske ikke fik formuleret det rigtigt, og det var faktisk mest af alt det jeg blev sur over.. (Altså at han sagde at politimanden HAVDE været oppe ved mig)..

Link til kommentar
Del på andre sites

Som 'I Eath You' selv skriver, er det beklageligt hvis du har misforstået, hvad han mente i situationen, eller der på nogen måde er blevet formuleret forkert. Som nævntfør er der dog ikke sket nogen former for admin-relateret fejl. Med de ord og din konklusion, vælger jeg at lukke klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.