Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mod ansøgning af Hjalte slot


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: 

 

Hjalte slot

 


SteamID:  mit steamid  STEAM_0:1:179702822

 


IRL fornavn: 

 

 

Hjalte

 


Alder: 

 

 

jeg er 14 år gammel.

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 

 

 

 ja det har jeg jeg har været admin/mod inde på mange server og derfra kender jeg til alt med ULX og administrative jobs

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

jeg kan alle reglerne

 

jeg er sød og venlig at snakke med 

 

jeg har været admin/mod inde på mange server Ca. 5

 

jeg bliver ikke hurtig sur 

 

jeg synes at folk forstår mig meget godt nå jeg snakker med dem.

 

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 

jeg har meget afaring med ULX efter alle de gange jeg har været admin/mod inde på servere og derfra meget kendskab til ULX/ULX comands,jeg kan mange ULX comands som fx. !jail !jailtp !hp !armor !xban !ban !kick !god !freeze/!froze osv.

 

 

 

 

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

 

 

.ja det synes jeg bestemt jeg er god til at snakke og skrive og kan også skrive meget hurtigt og jeg bruger min mic hver gang jeg er inde på Stavox og alle andre servere 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

jeg kan være på alle dage ikke lige torsdag da jeg er til kampsport men ellers alle dage på ugen også helledage og ferier osv. alle dage Ca, 7-8 timer

 

 

 

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

 

 

Nej det tænker jeg ikke der er                                       Det Var Min Ansøgning Af Hjalte slot vi ses In-Game

 

   0

 

 

   0
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.