Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgninger-oska


oskar <3

Recommended Posts

Ingame navn: oska
SteamID: STEAM_0:1:55564091
IRL fornavn: Oskar 
Alder: 14 år fødselsdag den 27 maj.
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: har været admin inde på counter strike source, hvor jeg har haft mine egen server (stadig css).  Har også været admin inde på mange andre CSS og CSGO servere, hvor jeg syntes jeg var god til at holde hovedet kold hvis der kom folk ind som mic spammede eller snakkede grimt... 
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg syntes jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg er positiv, og snakker godt med de andre på serveren. Kan stort set alle 165 regler. Hvis jeg møder nogen og de snakker grimt til mig, kan jeg godt  håndtere det uden og blive sur. Ville aldrig kunne finde på, hvis der var en der snakkede grimt til mig, ville jeg aldrig kunne finde på at svare tilbage med grimme ord.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender dsv ikke til ULX  men har en "tanke"  hvordan man bruger det, men ville gerne lære det. Der er ikke så meget mere jeg kan sige om dette her spørgsmål.
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt såvel som mundtligt?: jeg syntes jeg er god til at, formulere mig både skriftligt og mundtligt ;)
 
Bruger du ofte din mic?: jeg bruger KUN mic  hvis jeg skriver er det kun "pm ooc eller advert " eller snakker jeg kun :)
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? jeg har mulighed for at være på stort set hver dag, sådan ca: 18:00 tiden. går jo i skole og har lektier som skal laves 
Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  jeg har mulighed for og være på i weekenden stort set hver weekend  der er jo selvfølgelig de dage hvor man skal til noget 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg syntes jeg har beskrevet hvor i vælge mig men i må jo selvfølgelig godt spørge ind til mig  hvis der er noget i er i tvivl

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Biver said:

+Rep

 

  • Flink
  • Kan reglerne
  • Aktiv
  • Hjælpsom 

 

//Biver :) 

tak :)

 

3 hours ago, DoktorDim said:

Neutral Rep:

  • Spiller godt RP. (+)
  • Bryder ofte reglerne. (-)
  • Ikke oplevet nogen dårlige episoder :)

HELD OG LYKKE...

 

tak :)

 

3 hours ago, Polle said:

+REP

- Flink fyr

 

- Aktiv

 

- kan reglerne

 

tak :)

 

5 hours ago, Perkz said:

+Rep

 

-Kan Reglerne

-Flink

-Spiller tit

 

tak :)

 

5 hours ago, Phillip! :) said:

+REP

  • Kan reglerne.
  • Flink gut.
  • Aktiv spiller.

tak :)!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.