Hop til indhold
Stavox

Opgradere computer?


Pip

Recommended Posts

Du kan godt skære lidt i dine ram og cpu-valg. Det grafikkort du har valgt vil alligevel ikke kunne følge med nogen af de spil den cpu er lavet til at kunne trække. Da dit budget ikke virker super højt, burde du nok gå efter en i5 i stedet, 8gb ram (helst som enkel klods så du kan smide en magen til i senere), og så som 22x siger, skal du også have et bundkort. En ssd vil gavne dig mere end en i7 medmindre du vælger et dyrere grafikkort, og det vil især være en fordel hvis du kan genbruge din nuværende harddisk til spil, så din ssd ikke behøver at være særlig stor.

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, 22xgaming said:

Du mangler et bundkort som passer med den processor du ville købe.
Og jeg vil anbefale at du også køber en ssd

Altså, er MSI B250 KRAIT GAMING fint nok som bundkort, og Kingston UV400 240GB SSD vil det være fint det er det jeg har råd til lige nu. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Dynn said:

Du kan godt skære lidt i dine ram og cpu-valg. Det grafikkort du har valgt vil alligevel ikke kunne følge med nogen af de spil den cpu er lavet til at kunne trække. Da dit budget ikke virker super højt, burde du nok gå efter en i5 i stedet, 8gb ram (helst som enkel klods så du kan smide en magen til i senere), og så som 22x siger, skal du også have et bundkort. En ssd vil gavne dig mere end en i7 medmindre du vælger et dyrere grafikkort, og det vil især være en fordel hvis du kan genbruge din nuværende harddisk til spil, så din ssd ikke behøver at være særlig stor.

Hvordan ved du så meget om Computere jeg ved nogen få ting og hvordan man spiller ikke andet?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.