Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Matchus


matchus

Recommended Posts

Ingame navn: Matchus.
SteamID: STEAM_0:0:127695772
IRL fornavn: Marcus.
Alder: 11.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: Ja det har jeg.
Minecraft: Var staff på en masse servere i minecraft dog var serverene ikke så store. Der var en som hed RagePvP som var ok stor som jeg var moderator på.
Commands jeg kender fra minecraft som en staff: /tempban (navn) (tid), /unban (navn), /ban (navn), /mute (navn) tid), /unmute (navn), /fly (gør så man flyver), /gamemode 1 (creative), /gamemode 0 (survival). Der er en masse andre commands jeg ikke lige kan huske.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff teamet fordi: 

- Ved hvordan man skal opføre sig som en ordentlig staff.
- Ved hvordan man hjælper folk korrekt.
- Gøre så folk får en god oplevelse på serveren.
- Hjælpe så mange folk som muligt.
- Jeg ved hvordan man skal opføre sig i en case.
- Jeg bruger for det meste af min dag på Stavox.
- Jeg er helt rolig i cases medmindre der noget der gør mig irriteret.
- Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe folk når de har brug for det.
- Jeg vil gøre mit bedste hvis jeg bliver staff og vil aldrig misbruge ranket

.

- Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg har ikke kendskab til ULX eller erfaring med det. Men jeg ved da hvad nogen commands gør.

!goto (navn) (teleporteret til en spiller)
!visdeath (navn) (viser spillerens død)
Kender desværre ikke flere commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger meget ofte min mic, og jeg kan formulere mig lige så godt som skriftligt.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:15 - 21:15
Tirsdag: 14:30 - 21:15
Onsdag: 14:30 - 21:15
Torsdag: 14:30 - 21:15 (medmindre jeg skal til golf)
Fredag: 14:30 - 23:30 - (måske lidt tidligere)
Lørdag: Når jeg vågner - 23:30 (måske lidt tidligere)
Søndag: Når jeg vågner - 21:15

*OBS *OBS* Det kan være muligt at jeg skal på ferie eller skal til golf turneringer/træning.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Næ ikke rigtigt.

- Matchus:)

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, matchus skrev:

Commands jeg kender fra minecraft som en staff: /tempban (navn) (tid), /unban (navn), /ban (navn), /mute (navn) tid), /unmute (navn), /fly (gør så man flyver), /gamemode 1 (creative), /gamemode 0 (survival). Der er en masse andre commands jeg ikke lige kan huske.

Dine minecraft commands er ikke ULX, og rimelig irrelevante. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, SimoN said:

Dine minecraft commands er ikke ULX, og rimelig irrelevante. 

Det kunne jo være at nogen af de commands jeg kendte fra minecraft af kunne også bruges til et adminstrivt job i garrys mod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.