Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request TimmyCartman


H2O_Mathias

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:140377307

Hvorfor skal du unbannes: Hej, jeg var i en case med greenberg med jeg kører dårligt [[jeg lagger]] så når vi er på et tag crasher mit spil og prøver og joine men garrysmod lader mig ikke joine serveren 

 

Bevis på jeg ikke køre ulovligt! GreenBerg prøv og på gå hen til 8:08 på videoen!: https://gaming.youtube.com/watch?v=pk0DdFW-qLs&feature=share

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er der at diskutere? Du køre ind i banden og svinger over i den anden vejbane, hvor efter du stopper ham? Sådan fungere det da ikke, du skal ikke stoppe ham fordi DU laver en fejl.

Derudover siger du at du køre i den "rigtige" side af vejen, men det gør du jo tydeligvis ikke i din video, så det passer jo også det Opk siger.
Du siger derudover du "crasher" men du har jo klippet stykket ud hvor du crasher, og mine logs siger du selv leaver, så når du kan sende den fulde video, så kan vi snakke om at du kan få nedsat din straf!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja GreenBerg fordi serveren crasher for mig og derefter leaver jeg fordi jeg troede at den faktisk crashed og jeg fik et lag og så rammer jeg banden og ikke prøver og komme og i den anden vejbane og han har 7 sek til at stoppe og det er nok, BTW jeg tror bare du ikke gider og høre på andre som er mindre and de andre sååå prøv lige og se videoen igen Tak :)

plus det er hele videoen jeg stoppede den der vi kom op i case, plus det er hele videoen jeg stoppede videoen da vi kom op i case :=)

 

Og undskyld for jeg stoppede ham jeg troede man godt måtte da han kører ind i mig "undskyld"

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.