Hop til indhold
Stavox

[Solved] UnderCover Police + måske en god regl


Miklo

Recommended Posts

Kære Stavox..

 

Det kunne være mega fedt hvis Civil Betjente kan Blive mere sådan skjult så Civil betjente kan have andre skins end bare den vi har nu så der er mere Sjovere på en måde

og nå man er betjent og man bruger sin bil til arbejde kunne mine putte blink og alle du forskellige pulle lyde uden at holde T nede eller have nød blink på

 

+REP hvis det en god ide..

 

Reglen: Der kunne være bedre at man kun måtte flygte hvis der var den god grund fordi alle flygter fordi det bare en Mulighed og så er der ikke så meget RP.. for real life flygter du ikke hvis du bliver stoppet med en fartbøde. Godegrund til flugt: hvis man skyder en, eftersøgt for KOS eller noget i den stil, måske hvis de bliver set med guns, jeg kan ikke komme på flere men hvis jeg gør edit'er jeg bare posten.. og i må vel godt hjælpe og måske komme med godegrunde til at flygte hvis i vil hjælp

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 20/3/2017 den 1:06 PM , Spider pig skrev:

"og nå man er betjent og man bruger sin bil til arbejde kunne mine putte blink og alle du forskellige pulle lyde uden at holde T nede eller have nød blink på"

Why just why det er fint som det er -rep

Det er ikke altid lige det fedeste at mens man køre 120 km/t at man så også lige skal holde "T" inde..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser et rigtig stort problem hvis folk skal køre ind til siden hvis det bare er en fartbøde. Syntes det på alle måder er unfair, da alt politi kører som lort, og konstant smadre ind i en, FØR man endelig har haft en chance for at køre til siden. Et andet problem vil være, at politiet bare vil stoppe alle, efter 2 sekunder give dem en bøde, og hurtigt videre. Tror faktisk RP vil blive dårligere af dette

 

Dog syntes jeg det er et fint forslag du har lavet. Dog tror jeg ikke det vil fungere

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.