Hop til indhold
Stavox

[Solved] Civil Biler


KennyBou

Recommended Posts

Hey stavox.

Jeg ved ikke om man kan kalde det her for en general diskotion, men jeg kan se at folk ikke kan bruge deres katastrofeblink, når de krø rundt i deres egen biler, og på den måde bliver den taget. Det skaber mage meninger om det, og folk flipper ud, eller bare bliver sur over det (Nogen gange).

Så det jeg tænker er at hvis man laver et eller andet system, som passer ind til det. 

 

Fordi politiet har nemlig de her blip man kan slå på når man kør, for folk der ikke ved det. Men det er et system som gør at man kan starte blink, og slutte blink. Hvis man bruger det på sin bli.

Udklip.PNG.cb6efcd3a1fc102ab9d2ed9c08a6cc4a.PNG

 

Fordi det er også meget svært at man kan køre når man vil holde styr på vejen, men også det med når man skal kigge rundt hvis der noget som sker, så hvis man kunne tilføjde det til de civil bliver (Ens egen bil).

Det kunne være sådan at hvis man har en borger, og en politit. De køre rundt i en bil, og borger har ikke det system, men det har politet, som man måske kunne slå fra og til, (Det på billede), så det ikke står i vejen for nogen, men også at det heller ikke går ind og ødelægger det for andre, som er borger.

 

Så hvis man kunne gøre det sådan vill det være cool, men jeg ved ikke om man kan gøre det, som jeg skriver her, eller bare på en anden måde, så det også kommer til at se pænt ud.

Endlig kom med nogen kommentar, hvis i synes om det.

 

> Dyret

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.