Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Banned uden grund.


Angery >:(

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:29193097

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Hej Stavox. Da jeg idag kl 21:20 ca. Spillede på serven og lallede lidt rundt. Blev en af mine venner kørt ned af en bil. Vi grinte lidt og jeg satte derefter tilfældigt en prop på fortovet. Bilen kørte så dsv. lige i det jeg satte den over proppen, og bilen væltede. Efter 5 min. Uden varsel eller noget kom en admin hen til mig ( Lone ). Sagde ikke et ord og freezede mig. Jeg tænkte wtf? og spurgte hvorfor jeg blev freezet. Han svarede ikke.

Stod freezet der i ca. 3-4 min. hvor jeg efterfølgende blev perma. Banned for " Prop-push + Troll " ??? Har ikke trollet på noget tidspunkt og har ihvertfald ikke prøvet at prop-pushe bilen.

Synes jeg fortjener en forklaring, og forstår ikke hvorfor han ikke giver mig advarsel eller overhovedet snakker til mig.

 

Mvh. Angery <3

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej angery.

 

Der er en der skrev til mig at du havde proppushed han bil der efter tog jeg det valg at  spectate dig hvor du og din ven står og prop pusher hinanden (i et rum ved siden af spawn) hvilket giver mig et indtryk at du kun er på serveren for at være en troll. Så begynder du og løbe ud til p-pladsen ved car dealern og begynder derefter at spawne prop biler og sætter der efter en ind i p-båsen Hvilket gav mig et klart indtryk at du bare var her for at trolle da du var meget useriøs.

 

Jeg kan godt se jeg måske skulle have snakket lidt mere men jeg ville bare have dig afsted inden du forvalgt mere skade...

 

-Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Lone. Siden mig og min ven ja måske var lidt trætte var det ikke for at forstyrre andre mennesker. Vi gik jo ind i et rum hvor folk ikke kunne blive generet og det med bilen på parkeringspladsen var bare fordi jeg ikke troede jeg kunne spawne biler, og ville prøve at gå ned i den.

Jeg beklager meget at jeg har været useriøs på de korte 5min. Og vil derfor også gerne love det ikke kommer til at ske igen.

 

-Angery

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.