Hop til indhold
Stavox

[Solved] Philip - Staff Klage


Swag

Recommended Posts

Dit ingame navn: Swag

Staff ingame navn:  Philip

Dit SteamID: STEAM_0:1:146670226

Staff SteamID: STEAM_0:0:91522258

Forklar situationen: Mig og Cyka kommer gående ved gamle cardealer hvor så Perkz spørg "politi skal du havde en tur til byen" hvor efter jeg så hopper ind i billen og vi køre omkring 20 meter så barker han 10 meter og siger ej gider ikke at køre dig smider mig ud af billen og siger "Fuck the police coming straight from the underground" og prøver at køre væl (jeg stopbil tinger ham) hvor jeg så siger det er da cop bating hvor Philip så siger det er det da ikke han synger bare men han siger jo kun den der linje så kalder jeg så en anden admin (Goldenown) som også mener det er cop bating grunden til at jeg tror at Philip siger dette er fordi det er hans ven da det helt klart er cop bating...

Bevis: Spørg Goldenown

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld, men hvorfor så ondt i røven. RP! Altså må folk ikke sige et ord uden det lige pludseligt er cop bait og jeg ved ikke hvad. Kan godt give dig ret i det er cop bait, hvis de kører efter jer flere gang og gør det, men det her. Det er ligefrem latterligt... Kan give dig fuldstændig ret i at det som sådan er imod reglerne, men come on. Kunne være vi snart skulle have indført det nazi kostume, da det snart bliver til sådan noget.

 

Hvis det ikke forstyrer dit RP, så lad dog vær med at kald admin. Dette er ikke en staff klage værd i mine øjne

 

Ved godt det her måske kom lidt "ondt" ud, men sådan er det bare

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.