Hop til indhold
Stavox

[Solved] Maksimale fartgrænser


TacoCat :D

Recommended Posts

Hejsa! :)

Jeg tror ikke jeg er den eneste der hader, når borgmesteren laver helt sindssyge fartgrænser. 

Foreksempel igår, var der en der lavede 60 Km/t i byen og 90 Km/t uden for byen.
Hvilket jo giver ingen mening, da man slet ikke kan køre 60 Km/t i byen, ergo du må kører så hurtigt du vil i byen.
Mit forslag lyder på, at man laver så at borgmesteren max kan sætte fartgrænsen i byen til fx 40 og uden for byen 70.
Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TacoCat :D said:

Hvad mener du? For hurtigt eller for langsomt? Altså folk kan jo stadig køre for hurtigt, det er bare imod "Laws of the land". :)

Det mest normale er 50 km/t, og er også snart ved at være træt af de lorte fartmålere, da der hele tiden holder 10 biler på vejen, da en betjent bare står og venter på at de kører 2 km/t for stærkt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Det mest normale er 50 km/t, og er også snart ved at være træt af de lorte fartmålere, da der hele tiden holder 10 biler på vejen, da en betjent bare står og venter på at de kører 2 km/t for stærkt...

Nu var det jo bare et eksempel. Det er jo helt op til jer hvad der bliver besluttet. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er i forvejen en fartbegrænser når man kører inden i byen, fjern den, hvis fartgrænsen skal være 50 km/t inden i byen.


Ja det kan godt være at man må kører 50 i byen og 80 uden for byen, i Danmark. Men 99,9999999999% af de billister kører for at overholde love.

 

Hvis I har tid må I gerne svare på disse spørgsmål:
Kører DU i højre side af vejen?
Holder DU tilbage for rødt?
Blinker DU når du skal dreje ind på en ny vej?
Holder DU tilbage når en anden billist vil skal dreje?

Bruger DU nitro kun for at få mere fart og ikke for at få din bil til at gå på baghjul?
Respektere DU de 8 kantet stop skilte som betyder FULDT STOP?

Vil DU lade være dytte fordi der er en bil som holder på vejen selvom der ikke er fuldt optrukken linjer?
Ved DU hvad fuldt optrukken linjer er?

 

Når der ikke der ikke er mere end 95% af serverens brugeren der kan svare Ja på alle disse spørgsmål, så kan INGEN af jer bruge "Jamen I Danmark må man kører 50 km/t i byen".

 

Jeg synes vi bare skal forsætte med at sige 35 km/t inden i byen, og 55 km/t for byen.
Hvis folk bruger de "Rigtige" farmåler, så bliver der trukket 3 km/t fra for at "sikre" at du kører for hurtigt. Så hvis du bliver taget i at kører 37 km/t så har du rent faktisk kørt 40 km/t

Link til kommentar
Del på andre sites

Kører DU i højre side af vejen = ja det gør jeg gider ikke tage skade
Holder DU tilbage for rødt = nej gør jeg ikke (på serveren)
Blinker DU når du skal dreje ind på en ny vej = spild af tid
Holder DU tilbage når en anden billist vil skal dreje = ja hvis jeg ikke kan kommer forbi

Bruger DU nitro for at få din bil til at gå på baghjul = ja da. haha
Respektere DU de 8 kantet stop skilte som betyder FULDT STOP = tænker jeg ikke over

Vil DU dytte fordi der er en bil som holder på vejen selvom der ikke er fuldt optrukken linjer = dytter ikke så meget
Ved DU hvad fuldt optrukken linjer er = Ingen overhæling

4 minutes ago, illegaleAllan said:

Jeg synes vi bare skal forsætte med at sige 35 km/t inden i byen, og 55 km/t for byen.
Hvis folk bruger de "Rigtige" farmåler, så bliver der trukket 3 km/t fra for at "sikre" at du kører for hurtigt. Så hvis du bliver taget i at kører 37 km/t så har du rent faktisk kørt 40 km/t

vil jeg også siger og borgmesteren skal stadig kunne ændre det

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, DetBareMads skrev:

Det mest normale er 50 km/t, og er også snart ved at være træt af de lorte fartmålere, da der hele tiden holder 10 biler på vejen, da en betjent bare står og venter på at de kører 2 km/t for stærkt...

 

Hvis man nu gjorde ligesom med weed (og i virkeligheden) at den skal være over en vis grænse fx fartgrænsen er 40, men at billisten skal køre med mere end 5 km/t for hurtigt

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, Casper "ålen" Albaek said:

 

Hvis man nu gjorde ligesom med weed (og i virkeligheden) at den skal være over en vis grænse fx fartgrænsen er 40, men at billisten skal køre med mere end 5 km/t for hurtigt

i virkelig hedden skal man køre over 57 i byen hvis man skal have en bøde da fart grænsen er 50 +5 = 55 sm er lovligt +3 som trækkes fra pga upræcished i fart måler = 57 ( staver ikke så  godt i know)

29 minutes ago, Houston said:

Briankort*

nej har kørekort

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.