Hop til indhold
Stavox

[Solved] Damage til alle i biler.


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig, at der for eksempel var skade til alle i biler.

Kender i det når man, jagter en bil som pulle, og når biler man jagter kører galt, hopper personen bare over på sæde to, og slipper uden skade.

Mit forslag lyder derfor på, at man enten kunne give damage til alle i bilen, når man kørte galt, eller at det tog længere at skifte sæde.

Jeg synes mit forslag, ville både give mer realisme, fordi at når en bil kører galt, er det jo ikke kun føreren der slår sig.

Men alitng kan jo forandres, så hvis i vil, kan i skrive jeres idéer i kommentaren.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det forslag kunne jeg godt finde på og støtte.

 

Jeg vil dog tilføje, at det kunne være dejligt hvis bilerne også tog skade, da det virker dumt, at billisterne hamrer rundt uden, at deres biler går i stykker. Så kunne vi måske også få lidt mere gang i noget mekaniker-roleplay. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Houston said:

Det forslag kunne jeg godt finde på og støtte.

 

Jeg vil dog tilføje, at det kunne være dejligt hvis bilerne også tog skade, da det virker dumt, at billisterne hamrer rundt uden, at deres biler går i stykker. Så kunne vi måske også få lidt mere gang i noget mekaniker-roleplay. 

Super fed idé, har faktisk også tænkt på det længe.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Houston skrev:

Det forslag kunne jeg godt finde på og støtte.

 

Jeg vil dog tilføje, at det kunne være dejligt hvis bilerne også tog skade, da det virker dumt, at billisterne hamrer rundt uden, at deres biler går i stykker. Så kunne vi måske også få lidt mere gang i noget mekaniker-roleplay. 

 

54 minutter siden, Kurdi Hurdi skrev:

Super fed idé, har faktisk også tænkt på det længe.

 

Hvis man nu bare fjernede car repair toolet, til folk som ikke er mekanikere?

 

Og måske at man kan købe benzindunke af mekanikeren?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.