Hop til indhold
Stavox

[Afvist] For hård ban.


Adam

Recommended Posts

Hej stavox.

Her idag lidt tidligere da jeg spillede med min ven "Skinjar" Hyggede vi os en masse.

Nu siger jeg masse det gik selvfølelig over stregen, jeg var kommet ud af min vens base og løb lidt rundt da vi så så politiet fange nogen andre mennesker. Jeg løb så vidre og der kom en person kørende ind i min ven. Jeg siger så "Du køre rigtig rådent" Og så spawnede jeg en prop og sigtede efter min ven fordi jeg skulle proppushe.

 

Her må jeg så lige komme ind og sige jeres Admins er ALT ALT ALT for hårde mod players. Jeg skubber så den her prop mod min ven men tilfældig vis rammer jeg personen der kørte ind i min ven. og 2 sekunder efter det skete kom der en persone hen og sagde "JEG HAR ET SCREEN SHOT, JEG FOR DIG BANNET" Derefter råber min ven til mig "leave ADAM LEAVE" og så skynder jeg mig at leave og forstår ikke sitautionen.

Min ven siger så til mig Jeg tror du er blevet bannet :/

Jeg prøver at joine 5 minutter efter og der efter er jeg blevet Perm ban...

Jeg vil direkte sige at Perm ban er det nødvendig? Adminen Har ikke set noget som helst af det der sket *Det som jeg ved* Playern truer mig sikkert? Istedet for at der står 2 sekunder efter jeg er leavet så er jeg blevet bannet. Adminen har slet ikke hørt historien der er ingen beviser der ligger her.

 

Stavox tag jer af jeres admins. Ja jeg proppushede. Nu har i beviser

Perm ban? Nej  1 proppush =Permban Ja jeg forlod også en Admin case som jeg vil sigge ikke passer. 

Nu har i hørt min side af historien nu er det vidners tur. Som i nu siger til jeres admins.

 

Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.